Alla inlägg under juli 2007

Av Shawnee - 31 juli 2007 16:58

Ja, hej. Nu har Jimmy (dexter) givit mig den brillianta idén att skaffa en sån här blogg-grej, men frågan är om jag kommer att skriva så speciellt mycket i den. Skrev massa förut på lunarstorm (där jag för övrigt heter xSHAWNEEx xD) men har inte orkat skriva speciellt mycket. Men aja... Here we go.


Idag har jag typ... Sovit massa. Sov till 20 över 3, sen väckte erik mig. >.> Fan vad lågt.. Och sen dess har jag suttit här uppe och läst nya Harry Potter.. Mamma & erik kollade på Sjunde inseglet xD Tål inte gamla svartvita filmer.. Det känns så dött. Och alla tjejerna har jätteljusa röster och alla killarna låter som bastubor.. Hah, aja XD

Nu sitter jag bara här, saknar Gabriel och typ... Ja. Finns inte speciellt mycket att göra. Tänkte kanske kolla på vänner (www.tv-links.co.uk , jävla bra sida det xD) eller fortsätta läsa... Jupp, så, kanske skriver nåt mer ikväll när jag börjar mår dåligt (det blir oftast så). Godnatt >.>

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards