Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Shawnee - 19 maj 2008 11:27

(Brian McFadden & Delta Goodrem - Almost here <3)

Borde verkligen ha åkt till skolan idag... Inte bara för att jag mår skitdåligt när jag är ensam utan också för att det är så jävla lite tid kvar. Men när pappa väckte mig så låg jag kvar tills han kom upp nästa gång, då skakade jag bara på huvudet när han sa att jag måste kliva upp.

SUCK.

Jag blir bara så jävla less på mig själv... Har extremt dåligt samvete mot allt och alla för att jag inte åkte nu. USCH. Drömde däremot att Kristin kom och hämtade mig... <.<

Hmuh, det gröna i mitt hår börjar redan bli urtvättat så jag har lite blonda fläckar här och där, ser ut som en missfärgad dalmatiner typ. Yeah, ska nog beställa mer hårfärg när jag beställer examensklänningen...

Ovido - Quiz & Flashcards