Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Shawnee - 8 juni 2009 00:01

Jag är hemma nu, det har varit... lite som det varit. Till att börja med så är ju inte 4 timmar tåg det roligaste man kan sysselsätta sig med, men... Själva släktträffen var bra och så, min släkt är jättebra, men jag kände när det började bli mycket folk att jag fick svårt att andas.  Jag är så otroligt sämst på sociala tillställningar, jag vet knappt hur jag ska beskriva det... När vi sitter och äter är jag inte ens medveten om jag är hungrig eller inte, jag äter tills maten tar slut, märker inte ens om hungern är borta eller inte.


Orkar inte gå in på själva festen så mycket, men det var kul att träffa alla igen. Dumt att jag missade Objuden gäst-spelningen, dock...


Aja, jag kände att jag mest behövde uppdatera lite grann, skriver mer detaljerat imorgon då jag orkar... x.x 

Ovido - Quiz & Flashcards