Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Shawnee - 23 juni 2009 22:58

Om det fortfarande är någon som läser min blogg, så har ni nog märkt att jag inte skrivit på ganska länge. Det här inlägget kan antingen betyda att jag inser hur skönt det är att skriva av sig, eller att jag känner att jag inte behöver skriva på ett tag.


I vilket fall så ska jag upp till Sundsvall och packa ur lägenheten imorgon, vilket ju aldrig är särskilt roligt... Men det måste göras. Och jag kommer troligen flytta in hos Tina, det verkar som det lutar åt det. Jag vet inte ens vad jag tycker om det, det känns sjukt dumt att jag måste vara så jävla ivägen för dem... Jag menar, de har inte plats för mig egentligen. Och om jag inte ska gå i skola i Sundsvall, varför ska jag då bo där?

Ja, skolan ja, det vet jag inte heller ett jävla dugg om. Det verkar inte som om jag kommer klara av att gå på skvadern, oturligt nog. Jag har ingen lust att göra om förra året, jag tror inte jag har förändrats så mycket. Pappa och Barbro pratar om mer praktik och sådant, men jag vet inte om jag klarar av det på ett ställe som inte är hantverks. 


På måndag har jag min sista tid hos Barbro också, faktiskt -- jag kommer att få träffa henne en gång till i höst, men jag kommer aldrig att få gå hos henne igen, eftersom det är 18årsgräns på stället hon jobbar på. (Kanske när jag är 18, lol...)

Vad som ska hända sen vet jag inte. Antingen kanske jag får tid hos nån på bup som inte är på semester (unlikely), eller så avlider jag under sommaren (alot more likely). Igår när jag var hos henne sa hon "men det verkar ju inte som du mår så himla dåligt", och det är nästan svårt att förstå hur liten man kan känna sig av en enda kommentar. Herregud, jag som trodde vi faktiskt hade pratat under de senaste 4 veckorna...


Nåväl, nåväl, vi märker om jag kan komma igång med bloggandet igen. ~ 

Ovido - Quiz & Flashcards