Direktlänk till inlägg 7 augusti 2007

He walks, you say sit down, it’s just a talk

Av Shawnee - 7 augusti 2007 02:19

Jahopp... tappade sugen ganska direkt med blogg. Men nu ska jag försöka bättra mig igen...


Idag har jag vart med Ange, hela dagen. Gick upp halv 12 imorse, riktigt ovanligt för att vara jag, och åkte och hämtade Ange innan vi åkte till morsvika med mamma. I morsvika var vattnet jättevarmt... men det tyckte inte Ange >.>

Hopp, efter vi badat så låg vi på stranden i en oändlighet, skönt som fan. Sedan åkte vi hem och åt, och jag och ange gick sedan ner för att kolla på den otroliga vandringen ^^. Älska den filmen, men gråter alltid på den :P Den är ju så sorglig.

Hm, Ange stackarn mådde inte nå bra alls någon gång idag... håller på att bli sjuk..

Efter den otroliga vandringen kollade vi på Edward Scissorhands, ÄLSKA! Helt underbar film...

Och efter det, skulle vi försöka kolla på lite olika filmer på tv-links, men det funkade inte... jag lyckades sabba laddningen flera gånger >.> Sämst som man är...

Jahupp, erik kom ner och pratade med oss efter ett tag. Sedan började vi spela lite olika spel, och det slutade med att jag försökte spela Liero med Ange... xD Men Ange var nästan helt ny till Liero, så... Efter ett tag gav hon upp, och ville se på medan jag och erik spelade... Han vann >.> Ovanligt, så jävla dålig jag är på spel. Sedan spelade jag & erik Worms också, förlorade där med... som vanligt...

Och nu sitter jag här, Ange har gått och lagt sig, hon ligger på en madrass här brevid mig i mitt rum och stör sig säkert massa på mina tangentklickningar... ^-^

Mår ganska så jävla dåligt... har inte tagit min medicin än, (zoloft) men iallafall. Imorse när vi åkte till morsvika, så tänkte jag att jag fått en paus från att känna mig så jävlahopplös jämt. Det kändes som det.. Men nu känns allt som vanligt igen. Det är som om lyckan är på baksidan av mmin hand, jag kan varken se eller nå den men jag vet att den finns där. Jag känner den.

Jag orkar inte vänta på att bli lycklig, inte nu längre. Fan, allting... ja...

ska tillbaka till bup nån gång nu i Augusti. Det ser ut ungefär såhär, framöver...

Imorrn, Tisdag - Jag ska till Mille och vara med henne, Gabbi och Björn.. Massa roligt, men är rädd för att de inte ska tycka om mig också, av nån anledning...

Onsdag - Vakna hos mille, sedan åka hem och ta det lungt...

Torsdag - Gabbi åker till Frankrike... Han ska vara borta en vecka, kommer fan sakna ihjäl mih ju D:

Fredag - Min moster, min kusin, min kusins man och deras två småbarn kommer hit och ska bo här... >.> Det är väl ganska roligt att träffa släktingar, men... Jag blir så irriterad och arg när jag inte har någonstans att gå när jag är ledsen.

Lördag - Släktträff här hemma i Jättendal för första gången på... säkert 10 år :s. Och, älskar släktträffar, men jag kommer bli så jävla... jag vet inte. Jag kommer känna mig instängd.

Söndag - Förmodligen städa efter släktträffen eller nå... Sedan på kvällen, packa.

Måndag - Åker iväg kl 7 på morgonen med Jimmy (dexter), Mille & Dennis till Stockholm! ^^ Det ska bli massa roligt, det med, ser fram emot det. Men är lite nervös också (allltid detta men...) Alltså tågresa större delen av dagen, sedan hem till milles syster i Fittja xD.

Tisdag - GRÖÖNA LUUUUUUUUUUND!! Älskade älskade älskade gröna lund. <3

Onsdag - Gå på stan, åker hem hit igen 19:30 på kvällen...

15 - 21a Augusti - Någon gång då ska jag tillbaka till bup igen...

22a Augusti - Skolstart. Herregud... Jag vet inte hur det ska gå. Jag hade hemundervisning halva åttan, det gick bra, men jag hade bara tre ämnen och jag klarade knappt av det. Förstår inte hur det här ska gå bra... jag har inga vänner kvar på skolan... Visserligen har jag ungefär tre stycken, men de umgås mycket med andra folk och jag vet inte om jag klarar av det... Nästan bara folk som hatar mig kvar på skolan.

Varför måste allting kännas så jävla hopplöst?! ... Blir galen på det här. Fan vad... ja... nu ska jag sluta skriva.. ahr skrivit så mycket redan..

 
 
Ingen bild

Ange

8 augusti 2007 13:47

du är helt tokig :s vattnet måste nästan ha varit minusgrader och därför sitter jag här med min fucking jävla halsfluss(troligen) och feber xD... + att de känns som trumhinnan ska explodera. xD men jag tror jag överlever ;) älskar dig sjukt mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards