Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

I try to tell you what I'm feeling

Av Shawnee - 13 maj 2009 00:41

Jag som var så jävla trött hela dagen... varför, varför, varför är det så svårt att sova på kvällarna? Jag menar, bara tanken på att jag måste kliva upp halv 7 och åka 07.15bussen gör mig totalt utmattad! Sov, för helvete, sov!


Men det finns ju alltid så mycket man vill göra på nätterna, när man märker att dagen börjar ta slut. Mycket mer än när man har all tid i världen. När man har mycket tid vill man njuta av att ha mycket tid, ända tills tiden tar slut. Logiskt värre!


Idag var en otroligt onödig dag. Åkte till skolan till 9, bara för att få reda på att jag egentligen inte hade något att göra där. Så, raka vägen hem igen... lite pissed blev jag nog på att ingen sagt något. Men gjort är gjort och jag är glad över att jag fick lite ledig tid iallafall. 

Imorgon blir det hantverks igen, hoppas jag över huvud taget tar mig upp... Får hoppas på det bästa. Pappa skulle komma och hämta mig, så jag får väl så lov...

Ett sting av... vad kallar man den här känslan? Av att vara en börda, ivägen, onödig? Hm. Ingen borde måsta stå ut med mig, som jag är. Jag önskar jag kunde klara mig själv och bara springa igenom dagen med ett léende, and believe me when I say I've tried... Jag måste vara en idiot. För vad är man annars när man sitter och gråter över någon annans framgång? Eller är det min egen framgångs totala frånvaro som gör det?

Waste of space.


Jag vill till bup. NU.

Barbro hade tydligen hört av sig för ett par dagar sedan, bara för att säga att hon inte visste hur det blev än. Lyckat... Jag vill ha hjälp, nu. Nu, när tanken "jag vill dö" ersatts med "jag tror att jag kommer dö".

 
 
Oskar

Oskar

13 maj 2009 01:05

Å vad du är go och snäll. Vill ge dig en kram nu! Tack för ditt inlägg.

För att inte låta för allvarlig så blir ledsen inombords när jag ser att du är så hård mot dig själv. Du är din egen värsta fiende ju. Hade jag varit din vän så hade jag skakat om dig rejält och sagt åt dig att sluta vara så elak mot dig själv.
Du gör ju så gott du kan. Du är du och helt speciell. Jag hoppas och önskar att du i fortsättningen är snäll mot dig själv.
Om inte du kan vara snäll mot dig själv så ska i alla fall jag vara snäll mot dig för det är du värd.

See you soon!
Oskar


http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hanna

13 maj 2009 08:28

ja, vi kanske borde sagt nåt, men vi vet ju aldrig om du kommer ens om du säger att du ska göra det, så.......

 
Ingen bild

Shawnee

13 maj 2009 09:53

Men ta inte ut det på mig DX

 
Ingen bild

Fiffel

13 maj 2009 10:11

Det var härligt att få se dig, om än du tycker det var onödigt.

Jag önskar jag kunde hjälpa, jag önskar jag kunde få dig att känna att du vill prata med mig, och att jag skulle ha svar på allt.
Eller föresten så spelar det ingen roll ifall det är jag, jag önskar bara att du kände att du kunde berätta, för någon som hade bra svar.

Jag känner mig så handlingsförlamad när jag ser skymtar av hur du mår, fastän du döljer det så väl, och känner att jag inte skulle kunna göra något för att försäkra mig om att min Grönis inte försvinner.
Jag vill ha dig kvar, jag behöver att du är kvar.
Inte för att begära att dina känslor är något du bara ska stå ut med.

Älskar dig, hjärta.

 
Sania

Sania

13 maj 2009 19:35

"Men det finns ju alltid så mycket man vill göra på nätterna"

http://molybdenum.blogg.se

 
Ingen bild

Fanny

19 maj 2009 23:29

Det är ju precis som du säger, nätterna gör man massor på men på dagarna gör man ingenting. Oo Jag önskar också jag kunde klara mig själv, men det finns ingenting som jag klarar själv. Sen när det gäller det där att känna att man inte lyckas med någonting kan jag inget annat säga än att jag vet hur det känns och att alla har sådana perioder, då allt går åt helvete. Men då måste man tänka, som jag skrev innan: Det är inte vad man gör utan vem man är. Du förtjänar inte att må dåligt från början men du förtjänar visst stöd från folk runt omkring!

 
Ingen bild

Fanny

19 maj 2009 23:33

Du kommer inte dö, det lovar jag. Om du kämpar på så kommer du inte det. Jag läste de andra kommentarerna som du fått och jag vill bara säga att om man inte alltid finns där betyder det inte att man inte bryr sig. Man vet inte hur mycket man ska fråga, hur mycket man ska lägga sig i. Med den där tjejen jag pratade om var det jättesvårt för hon slutade bara att komma, helt utan förklaring. Man visste inte vad man skulle ta sig till, men man brydde sig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards