Direktlänk till inlägg 10 augusti 2007

You stare politely right on through

Av Shawnee - 10 augusti 2007 01:50

Tisdag 

Jag var hos mille idag. Vi typ... ja, jag satt i hennes säng ett tag, medan hon städade sitt rum xD Stackarn...

Vid typ... 5 tror jag det var, så kom Gabriel & Björn! :D Det var roligt!^^ Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde först... vi bara satt och pratade tror jag. Efter ett tag kollade vi på Tillbaka till framtiden, übermys^^ 

Mille bakade sedan cupcakes åt Björn, som satt och snyltade vid hennes internet under nästan hela bakandet XD Haha.. XD 

Sedan var det typ 28 grader i köket så vi gick ut och gick. (kl 12 på natten)

Och det var nog... det mysigaste i hela mitt liv. Nog om det. XD

Vi gick hem, satte oss på milles golv, släckte alla lampor, tände ljus, drack cola i vinglas, lyssnade på Manson och åt Milles nybakade cupcakes ^^, Übermys igen! :')

Sedan... kollade vi på natt på museet! ^^ Det var också mys. xD Allt var mys.

Mille & Björn somnade sen, jag & Gabbi låg vakna till typ.. 7-8-9 någon gång. :p

(lungt den underbaraste natten i mitt liv, för övrigt)

Onsdag

vi vaknade någon gång vid 11 eller 12, har jag för mig, och Gabbi & Björn åkte hem vid 1.. ._. Dåligt.. jag och mille låg och pratade & lyssnade på musik & annat tills jag åkte hem, och väl hemma hände det inte ett skit mer den dagen. Förutom att jag låg och läste sista harry potter på engelska tills det var 30 sidor kvar, men sen orkade jag ingenting mer. xD 

Idag, Torsdag

Mammas jobbarkompis har en katt som fått kattungar, och våra kusiner ska få två av dem. Så, idag fick vi hem två små übersöta kattungar som vi ska ta hand om tills på Lördag, då släktträffen är... Så underbart söta de är! 

Gabriel åkte till Frankrike idag.. .__. mardröm.. jag saknar honom...

Aja, mer än så har jag inte att säga om den här dagen.. lite halvdryg, sådär.. 

 
 
DÄÄÄXTEEER!!!

DÄÄÄXTEEER!!!

10 augusti 2007 02:06

"lungt den underbaraste natten i mitt liv, för övrigt" Och jag vill INTE veta vad som hände.. XD

http://dexter.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gabriella

14 augusti 2007 17:04

Håller med Jimmy XD XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards