Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Yeah...

Av Shawnee - 23 april 2008 22:08

Jag är så trött på att behöva packa in mina ord i bomull jämt, jag vill kunna säga som det är. Jag vill kunna säga sanningen och få folk att förstå, men det går ju inte.


Var ensam hemma idag igen, känner mig helt sliten nu. Har spenderat dagen med att läsa om Auschwitz och "holocaust deniers" och sånt... Klart jag inte kan sluta tänka på det. Jag kan bara inte. Det har satt sig i min hjärna.

jag var på skolan igår, och gissa vad lägligt- Jo, vi började med andra världskriget på SO:n. Ville nästan slå Margareta då, och jag fick ha två visningar av mina Auschwitzbilder igår. ,_, Jag klarar nästan inte av att prata om det IRL heller, börjar nästan gråta så fort jag måste säga något. Så verkar det vara bara jag som reagerat såhär av alla i klassen också, igår på SOn sa Eggy att han tyckte det kändes som att gå runt i ett vanligt gammalt hus bara.

Kan jag inte bara få sluta finnas, bara ett litet tag? Tills jag inte bryr mig om det här mer... Jag har alltid äcklats något hysteriskt av Nazism, rasism och homofobi och det här var fan bara för mycket. Det tär på mig, jag sitter och tuggar på naglarna och försöker hålla tankarna på annat - det går inte så bra, men jag försöker iallafall.

Imorrn har vi iallafall spelning igen, men det verkar bli den sista på ett ganska bra tag. ._. Ska nöta våran andra låt då, försöka få den klar till skolavslutningen.


Jag vill inte prata mer, jag vill inte se dig, jag vill inte höra... Jag vill inte finnas och jag vill inte känna, jag vill inte kliva upp eller äta eller ens försöka finnas eller leva... jag VILL INTE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards