Alla inlägg den 8 april 2008

Av Shawnee - 8 april 2008 16:59

GAHH!!!!

Jag blir så jävla irriterad så jag tror seriöst att jag kommer bli galen DDDD: Johannas jävla kompis Felicia går in på min bilddagbok, en timme senare går jag in på hennes, och hon skriver " men  , kul å kolla mina bilder elr ? du sprider bara dina varelser ."

First off, vad-fan-i-hela-jävla-helvete?! X___X

För det andra, hur kan hon...hur hon hon liksom tänka att det är okej att gå in på min men jag får inte gå in på hennes?! Vill hon nu inte ha någon besökare så kan hon fan sätta dit gästlösen, inte ha någon bilddagbok över huvud taget eller helt enkelt strunta i mig så jag inte har någon anledning att gå in där.

För det tredje, LÄR DIG HUR FAN MAN SKRIVER!

För det fjärde, vad betyder "du sprider bara dina varelser"? Vad i helvete? Finns det ens något som heter så? X_X

Johanna kan jag förstå, faktiskt, även fast hon nu vänder på sanningen massa, så ska vi föreställa vänner och jag vill inte bråka med någon jag ska vistas i samma rum som vare dag. Felicia och jag däremot känner inte ens varann, vad fan ska hon hacka på mig för?! :s 


Jahapp... Idag vart det ingen skola, mådde massa dåligt på morgonen så det var lika bra att stanna hemma, men sen har jag börjat må bättre nu på dagen och nu känns det inte ens. Så, jag missade repningen idag ;__; GUH. Nästa är på Torsdag, det känns länge... Och jag har massa abstinens efter Battlefront. x_X 

Imorrn har vi musik i skolan, yay... Hoppas man kan få jobba lite med Our Farewell för första gången då.


Börjar så smått att lära mig att säga ifrån mot mina vänner också, när jag tycker att de inte beter sig. Antar att jag kan säga tack till Johanna för det. 

Av Shawnee - 8 april 2008 00:19

Nu har jag halsbränna och det gör ont som satan i hjärtat, irriterar mig på alla kläder och det faktum att jag knappt alls är trött. Irriterar mig på nästan allting.. för ett tag sen insåg jag hur mycket klockan vart och då vart jag också irriterad. Vad fan, hur ska man klara skolan såhär?


Jag har en sak som nöter massa i mitt huvud men jag klarar inte av att berätta det för någon... både för att jag inte vet hur jag skulle uttrycka mig och sen vet jag inte riktigt om jag vill att någon ska veta... Så... om jag verkar otillgänglig eller mår dåligt till synes utan anledning så.. finns det minst en sak...



 Så jävla underligt det här med Johanna nu alltså. Jag bryr mig inte om ifall hon läser för jag tänker inte skriva något här som jag inte kan stå för eller någonting taskigt på nåt vänster för jag vill vara hennes vän, det gör jag faktiskt.

Efter utbrottet hon hade i Torsdags har hon sagt förlåt och att hon ångrade det hon hade gjort, hon sa att hon var förvånad över att hon hade använt sånt språk till mig. Det sa hon över msn i söndags och det har jag konversationsloggar på.

Men nu helt plötsligt så säger hon att hon inte kastat nånting på mig, fastän Eva stod precis brevid, hörde det som jag har sa och det Johanna sa och såg att hon kastade den där jävla korgen på mig. Hon säger att hon inte rev ner bokhyllan med flit, fastän både jag och Daniel stod ute i korridoren och såg henne sträcka upp handen, ta tag i kanten och dra ner den i golvet. Hon säger att hon aldrig kallat mig, Petra eller Ninni för hora eller fitta eller nånting, även fast vi kan komma ihåg minst ett exempel på det. Och hade hon inte kallat mig för något, vad menade hon då med att hon var "förvånad över att hon kunnat använda sånt språk mot mig"?

Och bara för att jag, Petra & Ninni mår dåligt över att hon har betett sig som ett svin mot oss och vi pratar om det så frågar Johanna "har ni bildat nån klubb eller nåt?" 

Ninni hade laddat upp på bilddagboken och skrivit lite om vad som hade hänt i Torsdags, är det så konstigt? Hursomhelst så vart Johanna jättearg, och hennes kompis Felicia (som btw jag aldrig nånsin har träffat) började skriva massa till Ninni att hon var skabbig och äcklig och att hon skulle sluta skriva skit över internet (logik på högsta nivå!). Så förklarar jag för henne, vad får man för svar? Jo, sånt som äckeljävel osv. Vi pratar ett tag och hon påstår att jag har skrivit skit till Johanna. Jag skriver att jag inte har gjort det, för jag vill vara hennes vän och jag älskar henne, men jag är bara så jävla förbannad! Men jag vill lösa det. Så frågar jag vad jag har skrivit till Johanna, då skriver hon bara "skaffa ett liv".

Borde det inte vara förbjudet att vara så extremt jävla... falsk? Nu påstår Johanna att VI vrider på sanningen, men vad fan gör inte hon då?! Först står hon för det hon har gjort, och sedan helt plötsligt så säger hon att VI ljuger och vrider på sanningen... Åh, vad fan, jag har tillochmed konversationsloggar från när hon stod för det hon gjorde...  suck för att alla ska behöva vara så jävla bråkiga och ljuga och hålla på hela förbannade tiden! Manvet ju knappt själv vad som är upp och ner snart..

Ovido - Quiz & Flashcards