Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Then you hold me close and you make it better

Av Shawnee - 8 april 2008 00:19

Nu har jag halsbränna och det gör ont som satan i hjärtat, irriterar mig på alla kläder och det faktum att jag knappt alls är trött. Irriterar mig på nästan allting.. för ett tag sen insåg jag hur mycket klockan vart och då vart jag också irriterad. Vad fan, hur ska man klara skolan såhär?


Jag har en sak som nöter massa i mitt huvud men jag klarar inte av att berätta det för någon... både för att jag inte vet hur jag skulle uttrycka mig och sen vet jag inte riktigt om jag vill att någon ska veta... Så... om jag verkar otillgänglig eller mår dåligt till synes utan anledning så.. finns det minst en sak...



 Så jävla underligt det här med Johanna nu alltså. Jag bryr mig inte om ifall hon läser för jag tänker inte skriva något här som jag inte kan stå för eller någonting taskigt på nåt vänster för jag vill vara hennes vän, det gör jag faktiskt.

Efter utbrottet hon hade i Torsdags har hon sagt förlåt och att hon ångrade det hon hade gjort, hon sa att hon var förvånad över att hon hade använt sånt språk till mig. Det sa hon över msn i söndags och det har jag konversationsloggar på.

Men nu helt plötsligt så säger hon att hon inte kastat nånting på mig, fastän Eva stod precis brevid, hörde det som jag har sa och det Johanna sa och såg att hon kastade den där jävla korgen på mig. Hon säger att hon inte rev ner bokhyllan med flit, fastän både jag och Daniel stod ute i korridoren och såg henne sträcka upp handen, ta tag i kanten och dra ner den i golvet. Hon säger att hon aldrig kallat mig, Petra eller Ninni för hora eller fitta eller nånting, även fast vi kan komma ihåg minst ett exempel på det. Och hade hon inte kallat mig för något, vad menade hon då med att hon var "förvånad över att hon kunnat använda sånt språk mot mig"?

Och bara för att jag, Petra & Ninni mår dåligt över att hon har betett sig som ett svin mot oss och vi pratar om det så frågar Johanna "har ni bildat nån klubb eller nåt?" 

Ninni hade laddat upp på bilddagboken och skrivit lite om vad som hade hänt i Torsdags, är det så konstigt? Hursomhelst så vart Johanna jättearg, och hennes kompis Felicia (som btw jag aldrig nånsin har träffat) började skriva massa till Ninni att hon var skabbig och äcklig och att hon skulle sluta skriva skit över internet (logik på högsta nivå!). Så förklarar jag för henne, vad får man för svar? Jo, sånt som äckeljävel osv. Vi pratar ett tag och hon påstår att jag har skrivit skit till Johanna. Jag skriver att jag inte har gjort det, för jag vill vara hennes vän och jag älskar henne, men jag är bara så jävla förbannad! Men jag vill lösa det. Så frågar jag vad jag har skrivit till Johanna, då skriver hon bara "skaffa ett liv".

Borde det inte vara förbjudet att vara så extremt jävla... falsk? Nu påstår Johanna att VI vrider på sanningen, men vad fan gör inte hon då?! Först står hon för det hon har gjort, och sedan helt plötsligt så säger hon att VI ljuger och vrider på sanningen... Åh, vad fan, jag har tillochmed konversationsloggar från när hon stod för det hon gjorde...  suck för att alla ska behöva vara så jävla bråkiga och ljuga och hålla på hela förbannade tiden! Manvet ju knappt själv vad som är upp och ner snart..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards