Direktlänk till inlägg 8 april 2008

When you are with me I feel so unbreakable

Av Shawnee - 8 april 2008 16:59

GAHH!!!!

Jag blir så jävla irriterad så jag tror seriöst att jag kommer bli galen DDDD: Johannas jävla kompis Felicia går in på min bilddagbok, en timme senare går jag in på hennes, och hon skriver " men  , kul å kolla mina bilder elr ? du sprider bara dina varelser ."

First off, vad-fan-i-hela-jävla-helvete?! X___X

För det andra, hur kan hon...hur hon hon liksom tänka att det är okej att gå in på min men jag får inte gå in på hennes?! Vill hon nu inte ha någon besökare så kan hon fan sätta dit gästlösen, inte ha någon bilddagbok över huvud taget eller helt enkelt strunta i mig så jag inte har någon anledning att gå in där.

För det tredje, LÄR DIG HUR FAN MAN SKRIVER!

För det fjärde, vad betyder "du sprider bara dina varelser"? Vad i helvete? Finns det ens något som heter så? X_X

Johanna kan jag förstå, faktiskt, även fast hon nu vänder på sanningen massa, så ska vi föreställa vänner och jag vill inte bråka med någon jag ska vistas i samma rum som vare dag. Felicia och jag däremot känner inte ens varann, vad fan ska hon hacka på mig för?! :s 


Jahapp... Idag vart det ingen skola, mådde massa dåligt på morgonen så det var lika bra att stanna hemma, men sen har jag börjat må bättre nu på dagen och nu känns det inte ens. Så, jag missade repningen idag ;__; GUH. Nästa är på Torsdag, det känns länge... Och jag har massa abstinens efter Battlefront. x_X 

Imorrn har vi musik i skolan, yay... Hoppas man kan få jobba lite med Our Farewell för första gången då.


Börjar så smått att lära mig att säga ifrån mot mina vänner också, när jag tycker att de inte beter sig. Antar att jag kan säga tack till Johanna för det. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards