Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Shawnee - 7 januari 2008 07:16

Haha, nu var jag där igen och försökte vända tillbaka dygnet.. Gick och la mig vid 1 ungefär och vaknade väl för nån halvtimme/timme sen. Skills. Men är faktiskt skapligt trött...
Med tanke på att jag sov till 5 igår så är det här ungefär som att kliva upp 7 på morgonen och sen lägga sig och försöka sova vid 14:00 till 1 på natten, alltså vara vaken i 7 timmar och sedan sova i 11. Men eftersom jag vaknade nu så är det som att vakna vid 20:00 igen... <.<
Somnade till soundtracket till Nightmare before christmas förut. Underbara, underbara Nightmare before christmas... <3 Tror jag ska se den igen sen.
Mille och alla börjar skolan imorrn, men våran börjar på Onsdag. Alla säger att de inte vill att skolan ska börja igen, men faktiskt så skulle jag med glädje skutta iväg till Hantverkskolan idag. Så otroligt deprimerande med lov numera och jag saknar massor med folk. .__. Har inte träffat nån ur (den 7 personer stora) klassen på lovet..
Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara att jag behövde det nu. Känner mig allmänt jävla nere och ju längre jag låter tankarna vandra desto nervösare blir jag. Jag hatar mina tankar, mina jävla abnormala infekterade tankar. Om jag kunde skulle jag sluta tänka helt, och om jag kunde skulle jag berätta för er varför jag hatar dem och varför de är så sjuka. Men jag har försökt och det är helt enkelt obeskrivligt. Barbro (psykologen) frågar ofta vad det egentligen är som är fel när jag sitter ensam och får ångest helt enkelt bara av att tänka, men jag kan verkligen inte förklara. Så, jag har inte preics några stora förhoppningar om att det ska sluta, när jag inte ens kan berätta vad som är fel.
Ja, ja, ännu ett ointressant blogginlägg, nu ska jag hämta vatten och sedan försöka sova. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards