Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Shawnee - 19 januari 2008 10:41

Gick inte till skolan igår, bara vred mig under täcket och sa "jag orkar inte" när pappa väckte mig.

Fan, Isa! Sluta nu! Du måste gå till skolan, annars blir det som förut igen, och vill du det? Skärp dig!

Men är så  trött. Jag pratade med Petra om allt med en viss person i förrgår och det kunde ju fan inte ha gått sämre än så... Allting vände på sig..

Och så är sweet billy (utom jag 8)) och träffar nån ny trummis, eller ja, de träffade henne igår. Jag är jävligt tveksam till det... men ja... kan väl inte säga allt för mycket här. Allting är bara...ja! allt som brukade var bra är helt plötsligt... helvete... och nu är knappt någonting alls bra längre.


Nästa vecka ska jag vara på IV på västhagen Måndag och Tisdag. Då ska jag bo hos Tina... sen på Onsdag och Torsdag ska jag vara på Skvadern så då bor jag hos Mille.

(VILL INTE!!!)

och på Fredag är det föhoppningsvis Evergrey... förhoppningsvis... och på Lördagen ville jag köpa min docka men eftersom mamma är borta då så verkar det inte som det blir nån... även fast det bara finns en kvar.. .__.

Mjaja, klockan är lite för lite för att jag egentligen ska vara uppe så jag skriver inte mer nu.  

Ovido - Quiz & Flashcards