Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Shawnee - 9 januari 2008 20:56

Första skoldagen idag... Vet inte riktigt vad jag ska säga. Är så jävla rädd.

Måste söka till gymnasiet innan den 1 februari (!) Usch, alltså, fan, jag vill inte!

Skriver troligen mer sen.. (är så jävla trött)



Myes. Första skoldagen... var jävligt skönt att få komma hemifrån, och att få träffa allt folk igen. Men jag mådde iallafall fan efter typ... Efter besöket hos SYV. Hon berättade för mig och Petra hur man söker till gymnasiet på internet... fick mig att tänka på all jävla skit igen. Ja, trött som fan var jag med. Hade varit vaken sen 3 på morron.. Helt jävla otroligt..

Efter skolan satt jag och kramades med Zappen och tänkte på att snart kommer jag inte ha möjlighet att göra det mer. Om 20 dagar ska jag ha sökt till gymnasiet.. om 20 dagar börjar allting.

Jag försökte så jävla mycket att ta mig upp på fötter när allting var som värst, och jag lyckades väl mer eller mindre. Men nu måste jag börja om med allting... Försöka skaffa nya vänner (vet inte ens ifall jag kommer försöka), ny skola, nytt sätt att bo, nytt sätt att leva... lämna allt som man byggt upp under de tre senaste åren och försöka bygga upp nåt som iallafall kan likna det igen...

allting känns så jävla meningslöst idag... 


Ovido - Quiz & Flashcards