Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Shawnee - 13 oktober 2008 22:58

Började 15:15 idag, så jävla skönt att få sova. Hade idrott som enda lektion, och vi var med särgruppen i styrketräningsrummet igen, har så jävla ont i kroppen! >.< känner mig som en jävla mört. Grymt skönt dock...


drömde en grymt mysko dröm i lördags natt.. det var nånting om att jag och mamma satt vid hennes msn, och hon sa åt mig vad jag skulle skriva till hennes kontakter. Så loggade en av hennes vänner in och hon sa att jag skulle skriva "vågar du ta av dig alla kläder så att ditt hjärta syns?"

...

...

...

Så jävla läskigt >.< Enligt drömtydningen så står hjärta för sanning och kläder för hur alla andra, världen, ser en. Gah, jag älskar sånt här! *mysa in sig i meningen*

Och mamma la tarotläggning på mig och erik i söndags, haha, orkar inte gå in närmare på resultat osv men det var grymt kul. Hoppas jag får en kortlek när jag fyller så jag kan börja spå folk... hoppashoppashoppas


Jag är så jävla trött, speciellt efter gymmet och allt, men jag vill inte sova... jag vill bara inte. jag vill inte ha imorgon. Det är svenska... jag kom nyss på att jag inte gjort uppgiften än. Den där jävla uppgiften som allting var grundat på förra gången... efter den lektionen var jag inte i skolan på 2 dagar. Haha... jag längtar inte.

Jag är så jävla trött på att få ångest VARENDA JÄVLA KVÄLL pga att klockan går... Jag orkar inte med det här. Jag kan inte. Jag orkar inte. Jag vill inte.


hm.. haha. och Pyro tog bort mig från sin vännerlista på bilddagboken, och när jag frågade varför fick jag något i stil med följande till svar:

"därför att jag orkar inte ha dig kvar. för att jag tycker du är dryg eller har blivit det iaf så" och avslutade med "tuf shit deal wight it..."

I'm in amaze. Och det var han som ville bli vänner igen efter att vi gjorde slut! ... men såklart, försöker man påpeka något så har han satt in gästlösen på sin bilddagbok, så säga något, det får man såklart inte.

VAD är det med människor och att alltid måsta ha sista ordet?! Jag blir KNÄPP! Varför kan ingen låta en konversation gå tills den tar slut... varför är alla så jävla rädda för att höra vad alla andra har att säga?

Och har jag blivit dryg? <.< Skulle definitivt inte förvåna mig alls. Haha jorå, säkerligen är jag dryg, men jag tycker jag är precis lika dan som för... ja... senast jag pratade med honom.

Fan vad jag svamlar. Det här spelar egentligen ingen roll, ingen roll alls, för jag vill bara att allting ska ta slut.

Det känns som jag tappat en del av mig så fort jag tänker på dig...


Av nån jävligt underlig anledning är jag glad som fan över att allting inte blev så jävla bra för dig utan mig som du sa... Hahahahaha! Herregud! Allting är bara ett stort skämt, världens sämsta roliga historia!

Jag sliter av mig håret snart... inget mer gnäll, inget mer ansvar. Jag orkar bara inte

Ovido - Quiz & Flashcards