Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Shawnee - 18 oktober 2008 00:06

Väldigt produktiv dag. Verkligen.

Försov mig, även fast vi började klockan ett, och åkte till skolan iallafall. 

Duktig? Mycket.

Men väl på skolan var det inte direkt mycket gjort, men jag är ändå ganska glad att jag åkte dit... hoppas att du kan känna att jag finns för dig, att jag bryr mig, för det gör jag. Alltid. Hela tiden. ;> 


Efter skolan har jag vart med älsk, vi har typ kollat på buffy och vart allmänt mys. För 8 min sen blev det den 18e okt och nu har vi varit tillsammans i 3 månader, säg grattis!^^

Vet inte riktigt vad jag kan säga, känner mig aningen uttorkad sen förr idag, och jag har lite ångest och en jävla klump i halsen som jag inte vet hur det ska sluta som...

OMG! Jag använde det hatade uttrycket! ... Jag borde sova. Älsk är trött men jag hatar att sova numera, av nån anledning. Nu när jag vet att snart är det måndag, snart måste jag ta hand om mig själv och gåi skolan, det känns bara som ett... som ett jävla slags slöseri, även fast jag mår skit när jag inte gör det. 

Mjaaaaaaaaa, det här blir bara en jävla massa flumm och trassel och babbel, jag borde nog verkligen sova. Mjaja.


Beställt från odium idag<3

Ovido - Quiz & Flashcards