Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Shawnee - 15 oktober 2008 08:49

FAN.

När jag och fiffel satt på bussen kände jag ett okontrollerbart behov av att kräkas. Didn't, though.

Nu sitter jag i skolan och har grymt ont i magen, och jag vet inte varför. Allting går så helvetes jävla dåligt just nu. Haha, eller ja, inte allt, vi kom till skolan idag för att upptäcka att våran datalärare är borta idag :o Vet inte om jag nånsin blivit så glad över något i hela mitt liv. Men det första som hände när jag kom hit var att min svenskalärare kom och gav mig ett papper med en aslång jävla historia, och sa "imorrn ska du kunna den här så bra att vi ska kunna rycka pappret ur handen på dig och du ska ändå kunna återberätta" ...

Jag ska till älsk sen... skönt, så jävla skönt att träffa henne och få komma hemifrån.

Onsdag...torsdag...fredag

Fan jag orkar inte! Nu gör det sådär jävla ont i magen igen. Det kommer typ i anfall och varar i ett par sekunder bara men det gör så ont att jag börjar kallsvettas.

Vad fan ska jag göra? Igårkväll gick jag och la mig i tid men jag kunde fan inte somna. Så, jag låg, och låg, och låg. Väntade. Stängde ögonen och kunde slappna av för första gången på flera timmar och då ringde telefonen. Vet inte hur mycket jag har sovit inatt...

PLus att jag är så övergrymt jävla hungrig att jag bara

gjeskögjsöigjsjeJAOENGAAHEJR

FKK!!!

Jag vill bort...*delete*




tack...

Ovido - Quiz & Flashcards