Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Shawnee - 4 juni 2008 22:57

Ja, jag förmodar att jag inte kan säga annat än grattis!

Du lyckades få ner mig på marken, du lyckades faktiskt. Är du glad nu?

Jag fattar bara inte hur du kan säga att JAG borde ha förklarat bättre?! Nej, ärligt talat så fattar jag inte hur du kunde säga något alls av det du sa...

Jag visste ju hela tiden att det här var sanningen. Jag visste det och jag sa ju det - GAH!


Mja, var på bup igår, avstämningsmöte innan sommaren. Tror att jag och Barbro ska träffas en gång till innan hon går på semester, om det finns tid.
Lena var också med igår. Vad fan... Jag får en extremt stark känsla av att hon inte tycker om mig, och en ännu starkare känsla av att känslan är besvarad :x
”Men Isa har ju gjort såna stooora framsteg, eller kan det vara så att Isa inte förstår det?”
Hallå?! >__< Jag sitter precis framför dig, du kan ju annars fråga mig också! D:
Det enda bra som blev sagt var väl när Lena frågade om jag kände att ingen tog mig på allvar i min oro över skolan. Haha... Och mamma envisades med att det var myyycket värre förra sommaren. My ass ._.



Idag tränade jag med Johan till skolavslutningen, vi ska sjunga broken (Seether & Amy Hartzler), Johan sjunger så jävla förbannat fint! O.O Blir helt tokig när han sjunger...
Och så var vi på våran egen skolas teater idag - Älskade Sania var så inåt helvete bra så det är fan inte sant... Efter föreställningen, när jag skulle krama henne, så började jag nästan att gråta ._.

Ovido - Quiz & Flashcards