Direktlänk till inlägg 7 juni 2008

Dazed and confused

Av Shawnee - 7 juni 2008 23:40

Men det är ju fan helt jävla OTROLIGT! X__X


Har inte blivit några inlägg nu på ett tag, men jag har varit så extremt jävla less nu de senaste dagarna..

Torsdagen var en otroligt underbar dag. Efter skolan åkte vi och repade, pappa följde med också för att han ville ge råd och bara lyssna i allmänhet, gick hur bra som helst. Efteråt åkte jag hem och då hade examensklänningen (från odium), hårfärgen (grön) och skolkorten kommit. Klänningen passade helt perfekt.
Efter några timmar kom Sania och Teserese med Tesereses hund Ricko, och vi gick ner och badade direkt. Mellan 9 och 10 var vi ute och simmade, medan solen gick ner. När vi fått för mycket kramp och träningsvärk gick vi upp, bytte om, satte oss sedan framför huset i solstolar och min hänggunga medan musik spelade ur pappas högtalare. Där satt vi bara och pratade under massa med filtar tills klockan blev 12, då gick vi in och kollade på vänner (<3). Vi somnade vid halv 3 -3.
så jävla underbart

Dagen efter var vi hos farfar, ganska segt, märker mer och mer att jag inte klarar av att bara sitta och umgås utan att ha någonstans att gå. Men det var massa med längesen vi träffade honom så...



Idag åkte jag in till hudik och klippte mig igen, håret har växt nåt förjävligt sedan förra gången. Fick en ny frisör den här gången, och jag tyckte hon klippte lite väl kort - och... ja. Mitt hår ser helt jävla sjukt ut. I nacken där hon tog med rakapparat har jag ljusbrun utväxt med några millimeter grönt i topparna - resten av håret är gul-blondt med grönt i hårbotten och i topparna - fy fan! Petra ska färga mitt hår på Onsdag, tack gode gud för det iallafall.
Mindre trevligt var det inne i stan när jag...träffade på folk jag helst bara vill glömma... att se dig bara-- jag vet inte, det var som en uppenbarelse. aldrig mer... Aldrig.
Och att veta att allt bara var en lögn från början gör det inte precis lättare


Att sedan komma hem och logga in på bilddagboken gjorde fan ingenting heller bättre. ÅH!
Allting, precis all-jävla-ting känns så förbannat svårt nu...


Kom att tänka på idag att innan jag började på hantverks var den enda gången jag gick in dit när vi dansade långdans innan julavslutningen. Tänk om man hade vetat...hur jävla mycket det stället och folket där inne skulle komma att betyda för en, för just då betydde det verkligen ingenting. Nu...är det bara så jävla svårt att veta att om 5 dagar ska vi skiljas åt - för hur länge vet jag inte, men en separation är det iallafall.
Å-N-G-E-S-T
Jag klarar fan inte av någonting...VÄRDELÖSA JOBBIGA JAG! 

Been Dazed and Confused for so long, it's not true

Wanted a woman, never bargained for you

Take it easy baby, let them say what they will

Will your tongue wag so much when I send you the bill?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards