Direktlänk till inlägg 17 juni 2008

Daytime friends and nighttime lovers

Av Shawnee - 17 juni 2008 00:47

Fan vad tråkigt allting är! Allt folk har gått och lagt sig (jag har 22 kontakter på msn så det kanske inte säger så mycket men) och jag sitter här och spelar sims på den enda datorn och glor på obefolkade bilddagboken på den andra... är hur trött som helst och borde gå och lägga mig men jag har verkligen ingen lust att sova. Har ingen lust att sitta kvar här och spela heller för den delen...så jag frågar mig vad jag vill göra? Och svaret är - ingenting. Nej, verkligen ingen-jävla-ting duger nu, och den tanken ger mig ett litet sting av ångest som snart kommer att utvecklas till...ja. Jag vet inte.
Jag vill ha någon som sällskapar mig på msn för jag orkar inte någons fysiska närvaro! D:
Jaja...

Idag kom Blue och Violet (mina älskade bandmedlemmar) hit vid mitt på dagen och gav mig gulgröna rosor, de hade vart i stan och köpt dem för att de saknade mig sa de ;__;<33 Lime vart nästan rörd till tårar då kan jag säga.
Annars har jag bara haft extremt tråkigt ensam hemma med en krasslig röst och hängig kropp hela dagen... Hoppas på att få åka och fira Blues födelsedag på Onsdag med henne och Violet i sundsvall. Bio och sedan sova i Violets fasters lägenhet...helt underbart med de 2. <3



Jag känner mig bara... så jävla ihålig och så jävla tom - så jävla oälskad och så jävla meningslös. Vet inte om det är en känsla som har växt sig fast i mig eller vad det är... Jag vill ligga under mitt täcke i tystnaden och vara utan krav, utan krav förevigt. Utan stressade röster som ber mig göra det och det, inga meddelanden eller uppdrag, inget vanligt liv. Jag vill rymma härifrån, jag vill starta om någon annan stans,
men jag vill klara allt det här som man måste för att kunna leva ett normalt liv.
Jag vill överleva men det verkar fan inte gå...när varje steg man tar orsakar mer infekterade tankar.
Varför är det så jävla svårt?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards