Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

I guess you never felt that way

Av Shawnee - 16 oktober 2008 09:42

Orkar absolut ingenting idag.

Jag vill bara åka hem och ge upp, lägga mig i sängen och gråtsova hur länge som helst. Jag klarar itne det här idag.

Jag ringde till pappa och började såklart gråta på en gång, vadfan, jag HATAR mig själv, jag HATAR att jag alltid ska bli såhär, att jag alltid ska lyckas deppa ner allting och bli så jävla...omöjlig!

Vad fan är det för fel på mig?!

Jag försöker ändra på mig varje dag men för helvete... vad jag än gör, hur jag än går till väga, så förstår jag allting...  Pappa pratade med Ullrika (syv) och hon skullep rata med min svenskalärare (vi har bara en lektion idag men ändå ska jag bli helt jdaighwojawoja, fan) och jag vet inte om jag behövde göra så mycket idag. Men fan, jag orkar inte, jag kan inte, fan, jag orkar inte vara vaken, jag orkar inte finnas

jag vill inte finnas

och jag har dåligt samvete för jag borde egentligen jobba med esvprojektet men jag kommer ändå få IG i hela den kursen,

och mamma ringer och säger "sådär kan du ju inte hålla på" närjag är hemma för en dag

Men vadå hålla på?!

Pappa säger att det inte spelar någon roll för honom om jag får bra skolresultat eller inte så länge jag får en bra skoltid, jag släpper den oron, sen ringer mamma och blir sur på mig om jag är hemma när jag inte orkar

Det har alltid varit så och det kommer alltid vara, man vet ju för fan inte hur man ska reagera och jag orkar inte

Allting FJIAWIOÄFHWAFJAW

allting är helt fel, HELVETE


hur många finns där för mig egentligen? en människa? ... det är allt jag känner... finns du där för mig..?

 
 
hanni

hanni

16 oktober 2008 09:53

jag finns där för dei,även om jag inte går o säger dt högt o tydligt.. mehn dt gör jag.

http://systematicsugar.wordpress.com

 
Bea

Bea

16 oktober 2008 11:48

Jag tycker att din pappa resonerar bra! Jag finns här för dig hjärtat. Jag saknar dig.

http://beatricehagglund.blogg.se

 
Violet

Violet

28 oktober 2008 12:37

Jag håller med din papa... Du kommer att bli känd vilket fall som helst, och då är det bättre att du får ha lite skojs än att må dåligt...

http://Sania.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards