Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

I know you like me

Av Shawnee - 19 juli 2009 17:24

Tänkte bara skriva nåt snabbt och slarvigt för uppdatering, jag och Violet är i Stockholm just nu hos hennes släktingar. Kom hit igår med 08.50bussen (!) och dagen bestod av att slöa och knappt orka gå utanför lägenheten. Tidig kväll Shawnee-wise, jag lade mig vid 22.00 och lyckades sova hela natten! Underbarness.


Idag åkte jag och Violet in till staden, lyckades faktiskt både hitta rätt bussar och rätt ställen. Vi flängde runt massa på Rock Zone, Rio och Blue Fox, men jag hittade inte direkt mycket jag ville ha. När vi var påväg därifrån däremot så hittade vi en till affär, där de hade _en_ svart kjol med gröna detaljer som var _helt _jävla _underbar_! Ett plagg som var underbarness kjolifierat. Japp, I'm in love.


På den negativa sidan lyckades jag göra bort mig rätt rejält, men det hade inte vart riiiiktigt lika hemskt om inte Violet reagerat som hon gjorde.

När vi höll på att däcka av hunger och törst hittade vi ett Burger King, där vi beställde mat, tog brickan, och när vi skulle gå och sätta oss lyckades duktiga jag spilla ut min dricka över golvet. Nice. Alla som känner mig någorlunda vet väl hur jättepeppad jag kände mig på att göra något alls som inte innefattade att sjunka genom jorden...

Violet gick då till kassan, och gissa vad hon säger till tjejen vi beställde av?

"Du, det har hänt en olycka. Det blev lite blött... *peka på pölen*" och hon insåg inte ens själv hur fel det lät!


Imorgon blir det grönan, och på tisdag ska jag och kanske Violet åka hem. Är så jävla trött nu så det känns som när jag kommer hem kommer jag aldrig kliva upp ur sängen mer, men det får ordna sig.

Jaja, vi ses på tisdag! Känns inte som jag kommer uppdatera mer innan det.


Kristin, jag saknar dig fortfarande D:

 
 
Sania

Sania

26 juli 2009 14:03

Det var väl inte så jättehemskt xD Vi fick ju ett gott skratt istället för pinsam tystnad :D
Och kjolen är massa mumma (Y)

Nu kan du vakna och höra av dig! *hålla tummarna*

http://forevertomorrow.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards