Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Shawnee - 7 februari 2008 01:06

Vilken jävla underbar dag. Helt jävla fantastiskt!

Jag som älskar bråk så jävla mycket. ÅH, PRECIS vad jag behövde! Hatar det här!


Imorrn är det 3 timmar nationella prov i svenska, uppsatsskrivning, men i helvete heller att jag åker dit.. Allt som hände idag kom ju så jävla lägligt - och hur fan lyckas jag? Är jag paranoid och kräsen eller vad fan är det?

Jag tyckte att ingen såg mig idag från lunchrasten och framåt - men när jag frågade en av mina bästa vänner om det när jag kom hem så vart hon jättearg och svinförbannad och sur på mig. Jag förstår det inte riktigt, men hädan efter har jag lärt mig att hålla käften när jag mår dåligt. Det här har hänt en gång förut med en väldigt nära vän och nu kommer jag ha lite svårare att lita på folk..  


Ja... det kom iallafall precis när jag behövde det... .__. Nu börjar jag få massor med huvudvärk och halsbränna och magont pga stressen, hatar det här så extremt jävla mycket... >.< Men ska inte skriva ett till extremlångt inlägg som ingen orkar läsa 8D  

Ovido - Quiz & Flashcards