Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Shawnee - 23 februari 2008 23:37

Fan, nu är jag här igen, fast jag har lovat mig själv att aldrig nånsin försätta mig i den här situationen igen. Nu har jag lovat mig samma sak igen för 711e gången, men jag kommer säkerligen inte kunna hålla det nu heller. "My favourite misstake..."

Jag önskar du bara kunde berätta för mig vad du vill. Vad du tänker... och vad du egentligen känner för mig. För tro mig, jag är ingen tankeläsare, du måste hjälpa mig - för jag märker inget alls! Allt jag vet är att jag tycker så jävla mycket om dig... och jag vet att många andra gör det med.

Och mot en annan person... Det finns så jävla mycket jag skulle vilja veta om dig. Hur många personer du höll på med när du sa att du tyckte om mig, varför du inte berättade det för mig. Var det för att du trodde att det skulle såra mig eller för att du inte brydde dig alls? Men det spelar egentligen ingen roll vilken av dem det är, för om det beror på något av dem så har du ändå missförstått mig, och sårat mig. Trodde du inte jag skulle få reda på det i slutändan?

Nej, jag vet, vi var aldrig tillsammans - men du sa saker... ja. Ingen har sagt sånt till mig förut, vad förväntade du dig?

Och att ni båda....nu... ja, jag undrar om någon av er ens tänker på att jag existerar när ni gör som ni gör - självklart ser jag igenom den lögnaktiga, oskyldiga ytan?

Jag vill att ni minns mig - men kanske ska jag bara inte lägga mig i. Jag förmodar att jag inte ska det, för jag har ju ingenting att göra med vad som händer mellan er... Hur fan lyckas jag bara bli lurad, gång på gång?


Har bara ett ord för hur allt är just nu: Usch. Jag vill bara radera kärlek helt och hållet, radera all stress och panikångest och det faktum att jag måste gå vidare och växa upp, jag vill bara inte det här. Det går inte, det är omöjligt.

Mamma började prata om att sälja Zappen förut, och om det inte gick, avliva honom. ...

Enda sen vi var på bup i Måndags och jag kämpade för att inte gråta, så har jag haft en klump i halsen som inte försvinner, och jag kan inte gråta, jag önskar bara att jag visste vad jag skulle göra..

Ovido - Quiz & Flashcards