Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Shawnee - 16 februari 2008 01:05

Hjälp mig, hjälp mig nu - jag klarar inte det här nu, det är alldeles för mycket - Varför kommer allting så satans, jävla olägligt?!

*kan inte sluta svära*

Jag kan inte ens beskriva, vilken jävla ångest jag har nu. Helt jävla...panik. Jag bryr mig inte om om det här är bra att läsa, om det är någorlunda skrivet, fan, jag orkar inte bry mig. Det finns ingen på msn jag kan prata med så jag bara kluddrar ner nånting här för jag har panik. Jag klarar bara inte det här - jag vet inte vad jag ska göra!


Nu kan jag inte sova heller, igen, som jag inte kunde förut när mobbingen pågick. Fattar inte, det har förstört mitt liv... men anyway, jag kan inte sova för jag är så jävla stressad hela tiden - och det resulterar i att jag inte orkar upp till skolan, inte har orkat till träningar osv - vilket i sin tur resulterar i att folk gnäller på mig, inte förstår, kräver mer av mig - vilket gör mig mer stressad än jag redan är och kan sova ännu mindre - och allting blir VÄRRE OCH VÄRRE OCH VÄRRE.

När jag pratade med mamma om nationella proven, att jag var orolig inför dem så sa hon "men du gjorde ju engelskan förra året, det gick ju hur bra som helst?"

Jag: "Ja, men det var engelskan, det är inte samma sak."
Hon: "Ja, men hur bra mådde du då på en skala då?" 

 ...

Ja! Bättre än jag gör nu! Nu är det seriöst, kris - och på tal om det vet jag inte vart bup tagit vägen, de är helt borta. Jag har inte varit där sen... Ja fan, jag vet inte, 2 månader kanske... Kanske 3. Ingen aning faktiskt... Och jag vet inte varför. Och jag vet inte ifall jag över huvud taget vill dit mer.

Ja, ja. Skulle ha haft spelning imorrn, men den gick ju tydigen åt helvete. för jag duger ju inte. *tjatar*

Så Mille, när du läser det här, sorry men när bandet gick åt helvete så mådde jag piss igen - så jag orkar inget även om jag inte är upptagen. Förlåt.


Ellen, tack för att du finns. Underbara varelse, tack för att du tänder några ljus när mörkret faller - du betyder så jävla mycket. Jag hoppas du vet hur mycket jag tycker om dig.


Så, allt från en sliten, uttröttad och panikslagen Shawnee. 

Av Shawnee - 16 februari 2008 00:53

MEN

åt helvete med allt, precis allt gick åt helvete idag!! GAAAAH >.<

Ursäkta mig medan jag får ett urbrott och skriker och slår på saker och ting.

 ...

Nej, jag gör aldrig så. Jag är en snäll och glad flicka som inte vill någon något ont. :)

Maha, gud, jag är så inåt helvetes f*cking less idag...  Verkar som bandet gått åt helvete - jag duger ju inte. Jag säger ju det - JAG DUGER INTE.

Jag fattar inte - vad fan är det jag gör fel? VARFÖR klarar jag aldrig av ett endaste JÄVLA litet piss?!

Jag är bara...arg-depp idag. Fy fan, är så otroligt-jävla-less-och-förbannad så jag vet fan inte vad jag ska göra - allt jag kan göra är att trycka ner mina känslor i bloggen och hoppas att nån förstår - FAN VAD JAG HATAR DET HÄR!!!

Jag ser en vägg - gymnasiet - den väggen kommer att göra ont att springa in i - SATANS-JÄVLA-HELVETES-PISS 

Ovido - Quiz & Flashcards