Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Shawnee - 2 mars 2008 21:51

USCH, ska till bup imorrn och göra nåt slags jävla koncentrations(eller-vad-fan-det-var)test... Har absolut ingen lust, och har ont i skallen och känner mig allmänt vimsig, men det kan jag ju inte säga till mamma eftersom hon är så sjuk och blir arg om jag säger det... Ja, hon är fortfarande sjuk, klev upp vid 9 imorse och gick ut med Zappen... Är less och vill bara hemifrån för alla är på så jävla dåligt humör här hemma, jag med..


Kollade på Hard Candy och Death Sentence idag... Hard Candy in my <3 Fan vad bra den var! Death Sentence däremot var ganska... Jo, den var bra, men alltså.. ja.


Har sån jävla halsbränna också nu, pga stress såklart. I flera jävla veckor nu har jag suttit och bara velat gråta och det har känts som jag haft tårar nerför kinderna hela tiden, och bara velat vara i någons famn och gråta - men jag kan inte det. Det finns ingen. Jag sitter bara och önskar jag hade någon, nån som jag var viktig för... Någon som verkligen kunde bry sig, nån som till slut kunde älska mig, men det verkar ju fan vara omöjligt att hitta...

-trött- 

Ovido - Quiz & Flashcards