Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Shawnee - 3 mars 2008 20:49

Gjorde det där jävla testet idag då. Så otroligt enformigt, jag satt i 20-25 minuter och klickade på skärmen varenda gång det kom upp en grön etta eller om de sa "ett" i hörlurarna. Snacka om att jag kände mig som en svamp efteråt... <.<

När jag kom hem satte jag mig och spelade tredje harry potter (xD), men efter ungefär en halvtimme fick jag gå ut på långpromenad med Zappen.

WTF? Är det förståeligt? Är det att ha förståelse för att jag tycker det är skitjobbigt att vara på bup? Att tvinga ut mig i kylan och gå hem till pappa och tillbaka hit när jag kommit hem? Suck...

Ja, när jag kom tillbaka hem så hade Erik stängt av datorn, så jag startade den igen, gick in i spelet, och min sparning var borta. D: Började om, spelade i någon timme, sedan fick jag gå ut med zappen igen... <.< För att Erik åkte på nåt jävla möte.. ._. Sedan åkte mamma till hälsovårdscentralen för att hon fortfarande inte är bättre, men allt hon fick var hostmedicin. Hon kom hem, gjorde färdig-potatisgratäng, snusk som fan. Men sen fick jag iallafall en chokladkanin, så räddades dagen. Och nu tror jag iaf att jag har lov på riktigt, om jag inte måste upp vid halv 9 imorrn igen och gå ut med zappen.. men då strejkar jag..

Mår nästan godtagbart idag, men jag sitter bara och önskar att... ja... Jag önskar att någon fanns..  

Av Shawnee - 3 mars 2008 00:01

"Sitt inte uppe för länge nu, jag väcker dig halv 9 imorgon"

NEJ! Jag vill fan inte höra ett ord till - inte ett till jävla klagomål, JAG VILL INTE HÖRA ETT JÄVLA PISS!! Jag orkar inte, jag kan bara inte, jag är för jävla svag för det här - det går inte, jag kan inte, jag vill inte, FAN!!!

Hjälp mig.. u_u ta mig härifrån, nu... jag vänder mig till rakbladen igen, jag KAN BARA INTE DET HÄR 

Ovido - Quiz & Flashcards