Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Shawnee - 5 mars 2008 00:34

Den här dagen började värre än andra dagar - med världens bråk innan klockan ens blivit halv 9.. jag förmodar att man kan säga att det löste sig någorlunda senare, men jag mår fortfarande otroligt dåligt över det... orden sitter kvar i mitt huvud som det alltid gör när någon som står mig nära säger något sånt.

"Ja, så är det när man är egotrippad..."

 Eko. Eko. Eko. Fan vad ledsen jag blev. <.<


Så, ja, jag sov till ungefär 10 i 12 efter bråket och sedan gick jag inte ut från mitt rum förrns... tja, jag vet inte.

Jag älskar min familj jävligt mycket, men det är bara för mycket just nu. Jag saknar pappa & tina jävligt mycket... längtar tills i helgen, det är en jävligt dålig tidpunkt att vara här just nu... Jag saknar min mamma som hon är när hon är frisk, när hon inte gråter och när allting inte är så svårt hela tiden.  

Ovido - Quiz & Flashcards