Alla inlägg den 3 april 2009

Av Shawnee - 3 april 2009 16:51

Saknaden efter dig håller på att ta över mitt liv totalt. Om jag bara kunde spola tillbaka tiden... om jag bara kunde få prata med dig igen, och faktiskt säga vad jag kände... Om det bara gick...

Jag längtar tills jag inser på alla plan att det faktiskt inte går. Get over it. Med samma låt på repeat i flera timmar, den är perfekt. Du är perfekt. Till och med saknaden efter dig är bättre än alla andras.

You're the only one that makes it feel like home


Igår impulsåkte jag med 21.20bussen från Sundsvall till Hudik, tror aldrig det var fler än 4 pers samtidigt på bussen. Det beskriver bra hur det här området är... Totalt händelselöst och obefolkat. 


Äh, vad ska man säga. Allt förändras hela tiden, har vi tur så håller den här perioden inte i sig så länge. Och jag längtar tills jag kommer över det här, vilket jag vet att jag kommer göra. Frågan är bara hur länge det kommer ta.

Ovido - Quiz & Flashcards