Alla inlägg den 24 april 2009

Av Shawnee - 24 april 2009 05:27

Älskvärd dag idag (eller tekniskt sett igår). Jag, Violet och Blue gick ner på pizzan och åt, sen köpte vi Ben & Jerry's och satte oss på en kulle för att äta. Utan skedar. Det gick som det gick, kletig blev man! Efter ett tag kom massor med jobbiga småungar och sprang runt oss och kallade oss för bögar, minst sagt underligt. De försvann iallafall efter ett tag.

Mamma ringde också, hon och jag ska åka och se Coldplay den 22a augusti i Stockholm!

Vi gick tillbaka till lägenheten efter en väldigt lång tid och spelade lite, så jag kan säga att hela eftermiddagen var väldigt minnesvärd. <3


Nu däremot vet jag inte. Trött behöver jag väl knappast säga att jag är, klockan är halv jävla 6 på morgonen, såhär går det väl när man slutar skolan. Just det, på tal om det, hade ju EVK igår (förrgår). Det gick... okej, jag förstår fortfarande inte så mycket. Jag fick skriva på några papper om "studieuppehåll" men jag ska ändå tydligen kolla på praktikplats och bestämma massa kurser jag fortfarande vill läsa. = fattar ingenting.

Det verkar inte om om jag behöver flytta hem iallafall, vilket är ett stort plus.


Jag har aldrig känt mig såhär sårad, du har sårat mig så mycket att jag inte vågar skriva vad jag känner i min egen blogg. Känns det bra nu? 


Hi, for everyone who just tuned in - everyone here is a crazy person. Here's an interesting angle: who cares?! 

Ovido - Quiz & Flashcards