Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

There'll be days we'll be on different sides...

Av Shawnee - 22 mars 2008 21:10

Jag är helt handikappad i sociala situationer. Helt jävla handikappad - här är jag nere i Karlskoga, en 5 timmars f*cking bilresa hit ner - och jag måste gå iväg hela tiden och stänga in i mig i mörkret i rummet vi sover i. Rummet har ingen dörr... ibland tror jag seriöst att jag kommer bli tokig. Jag vill gråta, jag har en klump i halsen hela tiden, men när jag går iväg just för att gråta så kan jag inte. Men hela tiden när jag sitter med folket så är jag på gränsen att börja gråta - jag vill inte...


Kom att tänka på något som pappa sagt för någon vecka sen, det var det som fick mig deppad från början imorse. Han sa att han ville sälja en bit av tomten (!) för att få råd med att göra om huset (!!!)

Visst,  det kanske går bra i hans värld, men ska det inte räknas att jag kommer bo där också? Pappa och Tina tycker att huset inte är bra som det är nu :s, det är väl som det alltid har varit? Tänker han inte alls på hur jag reagerar, när han vet hur jävla mycket som förändras för mig nu och hur jävla dåligt jag mår över det? Jag vet hur det här låter, det låter som en liten fjortis som tror att hon mår dåligt, men... Förstår ni inte så tyder det bara på att ni aldrig varit i den här situationen själva.

Hur kan han tro att jag ska vara okej med det? Det huset är min jävla fristad! Ett hus mitmellan ett berg och en sjö, där man inte ens ser till sina närmsta grannar. Jag vill inte att någonting med huset ska förändras, ingenting! Jag vill inte ha en jävla människa som ska flytta in på våran tomt? Hur fan.... gah..

Jagvet att det här låter jävligt meningslöst i säkert de flesta av eras öron men om ni läser de gamla inläggen så förstår ni... kanske... det här är en mardröm.. ursäkta att jag skriver en mil om det här också men jag har absolut ingen att prata med.. och det brukar jag normalt sett ha...

jaja..  

 
 
Ingen bild

Mille

22 mars 2008 22:18

Alltså... Fyfan ._. Jag vet ju hur jävla mycket det betyder för dig, och... Är det helt bestämt då? Att de ska sälja tomt och bygga om?

Om han vill göra om, kan de inte bara ta ett lån? Då slipper du iaf den där "sälja"-biten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards