Alla inlägg den 2 november 2008

Av Shawnee - 2 november 2008 17:17

Seg på att skriva igen...


Tisdag:

Well... där var det bup. Jag fick en plastsköldpadda. The end.


Onsdag:

Jag bestämde mig för att åka hem till pappa för att vara lite ifred, Zappen blev sjuk så han fick jag inte ta med mig. Skulle ta 16:25bussen från hudik men det var såklart den enda bussen på hela dagen som inte gick från den busshållplatsen jag gick till. URG. Då var isis arg!

Tog en buss som gick några timmar efter, och gick från brandstationen hem till pappa (det är inte kort ._.). Det var mörkt, kallt och isigt på vägen, så jag kan ju lova att jag inte var i toppform direkt. När jag gick upp för första backen var det så jävla mörkt att jag inte såg en jävla meter framför mig, reflexerna på reflexpinnarna syndes dock, men det såg bara ut som någon gick förbi en, vilket inte direkt hjälpte mycket... xD Som tur var hade jag stöttning av Violet i telefonen. 

När jag nästan var hemma kom vi på att Violet kunde gå till mig! XD Konstigt nog gjorde hon det också. xD (hon är knäpp) Så, jag ringde upp älsk istället och stod  typ och dansade till When you're looking like that med Westlife, hon skrattade massa åt mig när ajg var rädd .__.

Väl hemma var jag och Violet typ sönderfrysta och trötta som %#&)6%" så det tog inte lång tid innan vi lade oss.


Torsdag:

Violet åkte hem på morgonen medan jag sov, resten av dagen var så grymt händelselös att jag knappt vet vad jag ska skriva. Ingen var hemma utom jag, fanns bara pappas dator, ingen TV, ingenting. Det slutade med att jag satt och tittade på finska idol från 2005 i mörkret... .__.


Fredag:

SÄLLSKAP! Pappa, Tina, Erik & Zappen kom hem någon gång vid mitten på dagen och jag blev  grymt överlycklig. Det hände inte speciellt mycket den dagen heller, direkt... var social, umgicks.


Lördag:

Jag kom fram till att det är GRYMT jobbigt att åka buss med 2 väskor och en bas. Verkligen. Well, hemma hos mig var det fullt med folk när jag kom hem! Blue, Foreman, Violet och Sofia, och efter en stund kom Ange. Myskväll som fan! Vi gick på pizzerian, på ica och köpte en helvetes massa godis, sedan gick vi upp hit igen och kollade på lite film. Heheh, vi såg Saw IV och Nightmare before christmas, så det var väldigt lyckat för mig! XD Sofia och Violet gick hem på natten och då kollade vi återstående folk på en snutt av en film kallad When a stranger calls, HELVETE vad rädd jag blev! Jag har fan inte blivit rädd för filmer på flera jävla år men jag vart verkligen asrädd... och alla andra skrattade åt mig igen! Dx dumma nötar


Idag vaknade jag med Ange, som gick hem efter typ 40 minuter, och sen dess har jag spelat sims typ... Har fått tillbaka min bärbara dator, och nu har den internet till och med! Wihu...

Urg, nu ska jag sluta skriva innan jag börjar skriva den gamla vanliga känslosamma  skiten.

Ovido - Quiz & Flashcards