Alla inlägg den 19 november 2008

Av Shawnee - 19 november 2008 18:42

Igår fyllde jag 16. Sexton jävla år. Helt otroligt.

Var en ganska underlig födelsedag, ingen sjöng, fick ingen tårta osv, men den var helt okej ändå. Efter skolan åkte jag hem till Tina, hon var inte hemma dock, så det var bara pappa och jag, första födelsedagen utan mamma.

Jag fick en tarotkort lek av Aleister Crowley med tillhörande bok & en drömtydningsbok! Glad som fan! <3 Jag och pappa spenderade kvällen med att kolla på vänner innan jag åkte hem, mys.

Ikväll var det meningen att jag skulle fira med Violet, Blue & älsk men de två förstnämnda ska åka iväg på pipeline, älsk kommer om ungefär en halvtimme. 

I helgen ska jag fira med mamma, pappa, tina, farmor, farfar och conny, förhoppningsvis kommer det att kännas mer som en födelsedag då.  



Måste bara berätta om igårkväll, hur grymt underbart det var. Jag invigde tarotleken med att spå först Violet, sedan Blue. Vi tände ljus och satt vid köksbordet med alla lampor släckta, och Violet blev väldigt känslosam. Det är inte ofta man ser det direkt... jag blev väldigt glad...

Efter läggningarna satte vi oss i en ring runt två ljus och mediterade (!). Helt underbart, kan knappt beskriva.  Vi ska ha en sådan träff en kväll i veckan, längtar till nästa gång.

Det är galet hur mycket ni betyder för mig... 

Ovido - Quiz & Flashcards