Alla inlägg den 20 november 2008

Av Shawnee - 20 november 2008 17:30

Igår var älsk här, hur mysigt som helst. Jag fick lägga tarotläggning på henne! *lycka* Och idag var jag i skolan, orkade inte kliva upp på morgonen så jag missade samlingen, men jag kom dit lagomt till lunchrasten. Väl där fick jag lägga tarotläggning på både Kakan och Hanni, Mao och Daniel kom in och sa att de ville bli spådda med men det hade vi inte tid med. *fortfarande lycka*



Om 2 timmar ska jag tillbaka in till sundsvall och gå på Saw V med älsk, yay. Har väntat så länge på en ny Sawfilm! Dx

Schkase... hm... Imorgon ska jag ner till mamma i hudik, på lördag kommer pappa, tina, älsk, farfar, farfars sambo Connie och farmor. Hoppas det kommer kännas mer som en födelsedag än vad tisdagen gjorde...


Vet inte riktigt vad jag kan skriva. Jag vet inte direkt mycket om mitt mående just nu, jag vet att jag inte mår bra.

igårnatt:


"En våg av ångest väller över mig och jag förväntar mig att slungas in i väggen. 

Jag sjunker genom madrassen, medan en miljon tankar pressar sin väg in genom mina porer. Tusen tankar. Tusen minnen. Tusen smärtor.

Varför försvinner jag inte? Vart är jag? Vem är jag? Vad är ångest? Varför försvinner jag inte? Varför?"

Ovido - Quiz & Flashcards