Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Shawnee - 18 juli 2008 03:26

Sitter här nu vid painot och nöter, ska försöka komma på något till min ängels låt. Har kommit på en slinga som jag själv tycker är massa fin, men frågan är om den int är med någon annanstans. Är väl för trött för att märka sånt just nu. XD

Imorgon spelar vi med gatumusikanterna utanför systemet i bergsjö (xD) och hoppas på  att få mycket pengar i hatten... XD och på lördag kommer ängeln hit! <3<3 Längtar ihjäl mig efter henne, var för länge sen vi sågs. x'3

Jag är glaaaad!  Första gången på ett tag jag faktiskt kan vara glad känns det som. Moh, hon gör mig hur glad som helst! x3

(GLASS OCH VATTEN!!!11)

Mamma fick lägenheten vi var och tittade på btw, typ 2 minuters gångväg till hennes jobb och massa. Vet inte varför men hon vart jätteledsen över det... Så resten av sommaren blir det väl massa packning och flyttande förmodar jag :P

Ovido - Quiz & Flashcards