Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Shawnee - 29 juli 2008 00:20

Mjupp, mycket som har hänt idag^^ Imorse vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om (USCH), så jag satte mig och spelade sims och lite smått tills klockan blev ungefär halv 1... då somnade jag. ^^ Men vid 2 kom Blue hit så då fick jag så lov att kliva upp! XD Ett tag senare så kom Violet och hennes kusin och vi repade en himla massa timmar - jag tycker att jag iallafall jag gjorde jättemassa framsteg... (kanske inte lyssnarna tyckte, men iaf! XD) Däremot hann vi inte jobba något på min ängels låt, men det kommer ;3

Mjamja, när vi inte orkade mer gick vi ner och åt, och sedan gick vi ner till sjön och badade. ^^ mumma<3

Anywayz, sen åkte allt folk hem och jag gick upp på rummet vid 8 och började lyssna på Harry Potter and the Deathly Hallows på talbok (Nörd jag vet) och somnade nästan på en gång, om det var på grund av utmattning eller överdriven abstinens efter min ängel vet jag inte. x3 Hursomhelst så trodde jag att jag sovit i ungefär 20 minuter men när jag vaknade så kom jag fram till att talboken hade sprungit låååångt före mig eftersom jag sovit i 3 timmar! XD

Imorgon ska jag till min ängel<3, och på onsdag ska vi repa igen tror jag ;3 Då kanske ängeln kommer när vi är klara igen^^ Längta!<33

Ovido - Quiz & Flashcards