Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Shawnee - 27 juli 2008 20:44

Gah, imorse väckte pappa mig vid 8 (!) och sa att mina kusiner var här... Men jag orkade inte kliva upp så jag fick inte träffa dem xD Men vad fan, sitter man uppe till 4 -5 så har man ingen lust att kliva upp vid 8 heller :< Anywayz, efter det sov jag till halv 4 och den här dagen har varit helt händelselös. Jag har suttit och saknat min ängel i princip hela dagen ._.', och sen funderar jag på att gå ner och bada, får se om jag orkar. Annars blir det väl sims hela natten som vanligt x33


Måååwh, jag älskar-älskar-älskardig!! x3 Det känns så jävla bra, förmodligen för att vi inte slängde oss in i nånting som jag har gjort i stort sett alla andra gånger jag varit tillsammans med någon x3 Eller ja, jag vet inte om jag kan säga att vi är tillsammans men gooosh, it feels so right! Så nu kan jag väl inte göra mer än att sitta och hoppas på att you feel the same x3, i love you baby girl!

Ovido - Quiz & Flashcards