Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Shawnee - 25 juli 2008 22:34

Omfg. Den här dagen har varit en sån där allting-med-mig-är-fel-dag.. alltid lika underbart. Det enda som har hänt idag är att folk har klagat på mig... på allvar.

Jag menar, jag förstår inte riktigt hur det går ihop att folk först säger att de förstår mig och att jag inte orkar med vardagen, och sedan försöker få en att laga mat två gånger om dagen? ._.' Je ne comprends pas ,_,

Anywho, nu är det 20 grader varmt i vattnet också<3 Det enda som saknas är någon att bada med..


Jag känner mig så jävla tom, så jävla ihålig - utan hjärta, men ändå gör allt så jävla ont. Saknar att skriva om Amanda och Lovisa, men jag kommer mig inte för att skriva speciellt ofta nu längre. Jag orkar liksom inte. Och nu är det precis en månad kvar tills skolan börjar igen... över halva sommarlovet har gått. Bara tanken på det gör mig tårögd.. jag vill verkligen inte till skvadern, jag gör verkligen inte det. Och nu när vi inte kommer få någon lägenhet så blir det ännu värre - fan, nu kommer jag att pendla från Jättendal till Sundsvall vilket innebär att kliva upp tidigt som satan för att hinna upp dit.. när jag trodde att vi skulle få en lägenhet hade jag iallafall någon som jag kände pushade mig lite grann, att känna att det fanns något där i sundsvall som... ja, jag vet inte, consolled me. Undrar om någon kommer förstå någonting om mig där borta... jag är så dålig på att veta vad jag själv behöver och dålig på att säga vad jag vill ha, eftersom jag känner mig som en sån enorm börda. Det är lättare att bara hålla tyst och följa med strömmen, right? Tills man inte orkar mer och det blir som på den förra skolan..


Ugh, känner att det var länge sen jag skrev något sånt här, känner mig definitivt jobbig på en gång. Bonne nuit..

Ovido - Quiz & Flashcards