Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Shawnee - 22 juli 2008 03:47

Usch, har jättemassa ont i huvudet och mår allmänt illa... kan väl bero på mindre smarta fasoner från mitt håll, men det här är väl den 5743867738967 i raden så jag har väl vant mig vid det här laget.
Sitter och stirrar ut över sjön med fönstret öppet, vinden mot mig, musik i öronen och min palestinasjal i handen. Den luktar fortfarande som min ängel, hon hade på sig den när hon var här senast <3 Känner mig så otroligt trygg av hennes lukt. ,_,
Varför måste kärlek vara så jävla svårt?
Jag önskar jag bara kunde lösa alla dina olösta frågor med handvändning, men det kan jag inte. Jag har så lite svar på mina egna frågor att det blir svårt att... ja... jag vet inte.
Jag känner för att skrika sanningen åt alla - inte sanningen om något speciellt, nej, utan sanningen om allt - jag vill bara få ur mig så många små händelser som plågar mig... men det finns ingen mening med att jag berättar dem. Jag kan tänka mig hur det skulle se ut.
”- Du... jag behöver berätta en sak.
*lång jobbig historia*
- ...okej...?”

Vad ska de säga sen? Det finns liksom inget av intresse i allt det som jag vill berätta, men jag går omkring och tänker på allt det här så jävla ofta nu.
Mary had a lamb,
his eyes black as coals
If we play very quiet, my lamb,
Mary never has to know

Jag och mina jävla svagheter! Jag och mitt jävla ego... nu börjas det igen. Det här har hänt en gång förut. När en jävligt nära vän säger saker som sätter sig på hjärnan och etsar sig fast helt, och aldrig vill försvinna.
”Kanske det är så att isa försvann med håret, och jag gillar verkligen inte vad du har blivit, för den du är nu är skit”
”Jag är glad att jag slipper ha dig i mitt liv, jag mår bättre utan dig”
”Du beter dig som om du tror att du mår sämre än alla i hela världen”
”Haha, ja, så är det när man är egoistisk. Sluta vara en sån jävla drama queen!”
Kan ingen tänka efter lite innan de säger såna saker?! Har de ingen jävla aning om vad det lämnar för spår? Har de inte ens en TANKE på att jag kanske går över en del saker en miljon gånger i huvudet varje dag även om de inte vet om det?
... jag är så less på allt...

Ovido - Quiz & Flashcards