Direktlänk till inlägg 9 april 2009

The dust has only just begun to form

Av Shawnee - 9 april 2009 22:13

Lång natt, lång dag.

Imorse somnade jag vid kanske 20 över 6 och klev upp klockan 7 för att åka 08.20bussen till hantverks. 

Underbar, underbar dag fylld med flashbacks och massor med folk jag saknat. Petra, Kristin, Eva, Bosse, Ninni, Becca, Diana... Kan inte förstå hur det är möjligt att sakna ett ställe så mycket. På lunchen åt jag och Petra tårta med lärarna, sedan satt vi och pratade massa länge, jag hade kunnat somna. Inte för att det var tråkigt, men för att jag kände mig så trygg. Att jag sovit en halvtimme var kanske en faktor i det hela med... 8) 


Jag kom hem vid 3, och då gick jag direkt upp och däckade i min säng. Sov i fem timmar innan jag gick ner och åt, och nu är jag hur trött som helst igen. Men jag mår ganska hyfsat... Ett påsklov i händelselösa Jättendal är faktiskt inte så illa.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, jag är sjukt trött, men jag kommer säkert skriva något mer inom en snar framtid... Jättendal är bra för att rensa tankarna. Förstå.

 
 
Din blodsyster.

Din blodsyster.

10 april 2009 23:36

Jag älskar dig, älskar älskar älskar. Har alltid gjort och kommer aldrig sluta. Allt kanske glider iväg och drar på sig en osynlighetsmantel ett tag, men jag kommer alltid att älska dig. Du är som en syster för mig, mer än en syster! Du är kärlek. Jag vet inte varför jag skriver det här eller något.. Men, vi har oftast förstått varandra, i ord och i blickar. Även om vi inte orkar ses nu, så kommer vi att ses nån gång. Och då ska jag krama dig och ge dig den kärlek du förtjänar. Jag ska sniffa dig i håret och tänka på allt vi gjort tillsammans och allt vi kommer att få uppleva. Jag älskar dig Phisen och jag accepterar och tycker om dig för den du är (L)

http://homicidalmaniac.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards