Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Shawnee - 16 mars 2009 22:09

Det är ju fan nästan komiskt hur allting går sönder nu.


Ingen skola idag, orkade inte. Och ärligt talat så bryr jag mig inte nu... Jag ska inte dit imorgon heller, och jag skulle bli väldigt förvånad om jag åkte dit på onsdag...

Jag vill bara att alla ska förstå,  mamma, pappa, Tomento, vännerna, alla -- jag fungerar inte just nu! Jag orkar knappt prata fast det är det jag vill mest, bara berätta allt, att någon ska fråga hur jag mår... Det känns som om det inte är så jävla mycket begärt. 

Jag orkar ingenting. Varför är folk så okänsliga efter allt som hände förra veckan? Nu när de iallafall vet om lite grann av hur jag känner mig?


Ja, jag är arg, och jag orkar inte hålla igen på det...  Jag orkar inte ens skriva, för jag känner inte att någon bryr sig.

Ovido - Quiz & Flashcards