Direktlänk till inlägg 13 november 2008

I'll always love you, I know

Av Shawnee - 13 november 2008 21:55

Jag är fascinerad över hur jag mår just nu.

Sjukt dåligt.

Inte dåligt alls.

Ingen jävla aning.

På bussen till skolan igår tänkte jag på en viss dag för några veckor sen, då allting kändes så bra. Då jag klev av bussen från skolan och självsäkert gick hem till lägenheten.

Direkt där efter kom tanken "jag antar att den känslan aldrig kommer tillbaka...?"

Och jag tror jag har rätt. Den kommer aldrig sätta sig långvarigt.



Världen är för svår... det här är helvetet

 
 
ange

ange

14 november 2008 22:32

jag älskar dig, you know that. Forever and always you and me

http://angepange.blogg.se

 
Ingen bild

Fanny

22 november 2008 19:23

Jag hade en period för längesen då allt var svart. Jag förstod inte meningen med någonting. Meningen med skolan, vänner, ingenting. Jag trodde inte att jag kunde må bra igen. Jag trodde inte på att det gick att känna glädje igen. Men det gjorde jag. Det gick.

När jag nu tänker tillbaka på den där fruktansvärda tiden kan jag inte tro att det verkligen hänt. Lika lite tror jag på det som jag trodde att jag skulle känna glädje och lycka igen.

Du har säkert havt många jobbiga perioder som kännts hopplösa. Men du har troligen också havt dagar då det kännts bra, kännts okej iallafall. Det jobbiga kan kännas ändlöst men har du kunnat ta dig ur jobbiga peioder förr så lovar jag dig att du kan det nu också. Trots att det här känns miljoner gånger värre. För livet är som en bergochdalbana. Det har jag sagt hundra gånger, min låtsasmamma sa det till mig. Nu kan jag bara önska att jag trodde på henne när hon sa det, när jag mådde dåligt. För det är så lätt att glömma och när man mår dåligt är det svårt att tro på något som är bra..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards