Direktlänk till inlägg 24 november 2008

What's this?

Av Shawnee - 24 november 2008 22:27

Har inte ätit nånting på hela dagen, klev upp ur sängen för första gången idag nyss för att jag var så jävla törstig och började känna mig yr. Är inte direkt hungrig heller, det känns så jävla meningslöst att äta, att hålla kroppen igång när man inte ens vill ha den.


När jag är såhär tror alla alltid att jag slutat bry mig, och jag fattar att det är svårt att förstår när jag...beter mig som jag gör. Förlåt för att jag inte kommer till skolan, förlåt för att jag svarar kort och är allmänt okontaktbar, FÖRLÅT för att jag konstant säger förlåt för allt och allmänt ivägen, men jag vet inte vad jag ska göra åt saker och ting nu... 

Och hela tiden säger alla "men du verkar ju alltid så glad när du är med folk", men det slår ingen att det kanske finns en anledning till det, också, som stör mig nåt så kopiöst?

Nej, självklart inte, varför skulle det? En anledning till att jag är glad som får mig att må dåligt. Hur logisk är jag på en skala?


Om det är nånting jag önskar att få göra så är det att få bryta ihop framför någon, någon som kunde göra något.  Så att jag kan gråta, skrika, ÄNTLIGEN uttrycka den här jävla hopplösheten som jag alltid haft för dåligt samvete för att uttrycka.

När jag åkte från mamma igår kände jag hur ångesten kom krypande när hon och jag skulle gå till bussen. Hon offrade sig och följde med ut till bussen även fast det var 8 minusgrader och det blåste som fan, men ändå snäste jag och var allmänt sur. Har så jävla dåligt samvete, önskar jag kunde radera den kvarten av mitt liv. 


"Det är lika bra att sluta skriva, att sluta försöka prata med folk, det hjälper mig nog inte lika mycket som jag tror och jag drar bara ner folk"

Men på tarotkortet stod det med stor text "undvik isolering" och jag måste försöka...släppa folk inpå mig. Inte ge upp nu.

Men varför inte? Vad spelar det för roll om jag isolerar mig? Allting just nu är... bara en stor röra av... okontrollerbara känslor? VAD ÄR DET HÄR?

Varför ska jag orka? Varför ska jag orka för alla andra? Jag vill orka för mig själv.. men varför ska jag göra det? 

 
 
Ingen bild

S.P

25 november 2008 17:58

anledningen till att du inte ska isolera dig e att de bara blir svårare då. ju mer du gömmer dig, desto mer försvinner du. du ska inte försvinna

 
Ingen bild

Fiffelina

27 november 2008 12:48

Jag VILL lyssna! Jag vill att du står och skriker åt mig hur jobbigt allt är om du behöver det!
Jag finns här för dig och jag vill inget helldre än att underlätta för dig!

 
Ingen bild

:)

28 november 2008 18:12

Hallå där! Du ska orka för dig ISA!!! Isa är värdefull! Du måste inte må bra alla dagar. Fall inte för djupt bara. Den enda du har skuld till är dig själv. Alla andra får välja hur dom vill leva sina liv. Du.....kom ihåg. Den positiva energin ökar för varje minut! Isa är värdefull!!

 
Ingen bild

bea.

28 november 2008 20:48

Är ":)" väldigt tjatig av sig, eller är det bara jag som tycker det?

 
Ingen bild

S.P

28 november 2008 21:11

hehe ja tänkte de samma bea, fast mer att de låter som en vuxen som skrivit kommentaren. och som ska vara sådär överdrivet positiv ;)

 
Ingen bild

Shawnee

30 november 2008 12:44

":)" är inte tjatig, hon är behövd

 
Ingen bild

S.P

30 november 2008 22:17

hihihi kanske inte tjatig:P men hihi de va rolit skrivet:)

 
Ingen bild

TJAKKITJAKKTJAKK

2 december 2008 01:23

Du är en grovsopa :(

 
Ingen bild

bea.

4 december 2008 17:36

Okej. Inte tjatig.
"Repetition works. Repetition works."

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards