Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

The easy way

Av Shawnee - 9 mars 2009 00:53

För helvete, Shawnee, ta dig samman! Ryck upp dig och ta itu med skolan, och dina vänner, som du har försummat så sjukt länge.

Sluta vara en dålig vän, sluta vara så jävla självisk, och TA ITU MED DITT LIV INNAN DET ÄR MER FÖR SENT ÄN DET REDAN ÄR. 


"Det kommer aldrig bli bra" är ju bara rent jävla bullshit, det vet jag ju. Eller, haha, jag vet inte om det kommer bli bra någon gång, men jag vet att det kan bli. Det är ingen omöjlighet. 

Är det ett bra steg på vägen? 

Vägen i rätt riktning? 

Det vet jag att det är. Kan någon tala om för mig varför jag känner mig så jävla borta i skallen varenda gång jag tänker på att det kanske faktiskt blir bra någon gång? 

Just nu sitter jag fast nånstans lite mittimellan bra och dåligt, med betoning på det dåliga. 

Att inte ha någon energi till något suger.


Det suger att vara arg 24/7 med, jag börjar nästan bli rädd för att om jag nån gång släpper ut allt så kommer jag aldrig att kunna sluta. <_<

Bah. 

Lyssna på min fantastiska logik!

Jag måste definitivt börja tänka som en normal människa...



Har pratat jättelänge och jättemycket med Violet ikväll, tack för det<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards