Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Drawing you a picture

Av Shawnee - 18 mars 2009 12:30

Jag vet inte vad som kommer hända.

Jag har inte vart i skolan den här veckan än, och jag tänkte gå imorgon, men jag kom på att de gjort om vårat schema för den här veckan och det är bara lektioner jag verkligen känner att... jag orkar inte.

Matteprov imorgon. Har jag nånsin vart så oförberedd? <_<

Men det är mitt eget fel som backar ur...


Pappa ringde förut, första gången vi pratat sen i söndags. Jag var trött men jag sa lite grann av det som var, men orden fastnar i halsen. Jag vill inte avlasta mig på nån...

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag önskar att Barbro fortfarande fanns. Henne skulle jag kunna prata med, men det är för att hon får betalt för det. Hon får iallafall lite kompensation. Lämpligt nog är hon bortrest till Sydafrika i minst 2 veckor till...

Jag och pappa skulle iallafall höras senare idag iallafall, och kanske ses och prata. Se vad som kan göras.


Jag vill gå ner på ica och begrava mig i glass... låter som en rimlig plan. Jag orkar inte ta itu med något... Även om allting gör ont och faller samman så stannar inte världen, även fast den borde! "Hallå, har du inte märkt att jag inte orkar? Stanna en stund så jag får hämta andan!"


Nu hänger jag hur som helst i luften... och väntar... det passar ju ganska bra, för jag har ingen energi till något annat i vilket fall.

 
 
Ingen bild

hanna

18 mars 2009 18:54

snälla kom imorrn :/ gör matte provet så gott det går, å sitt sedan bara å vila i rummet me oss :) jag tänker inte räkna nåt vilket som på hela dagen, ska bara vara där iaf :) plz, även om det inte är eller känns lätt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards