Alla inlägg den 3 december 2008

Av Shawnee - 3 december 2008 01:26

Igårnatt fick jag inte en blund i ögonen, vid halv 5 kollade jag bilddagboken och då hade nån jävla idiot varit inne och masskommenterat.

"Put on some makeup:P"

"Man tycker faktiskt synd om dig för att du är så ful. Alltså, om jag såg ut sådär så skulle jag också må dåligt. <3"

"Tönt, indeed."

"Passar en ful unge som du."

"Du är ful och vi hatar dig. Just det, VI i PLURAL!"

"HÖRRÖDU ALIEN, NOPPA ÖGONBRYNEN!!!!"


och sist men inte minst:

"Men, ingen bryr sig ändå. Du verkar ju bara vilja få folk att tycka synd om dig. Attention whore! Vill du ens vara glad? Utan din så-kallade-deprission så är du ingenting, eller hur?"



Blev så  jävla arg att jag självklart inte kunde somna efter det... Sov en halvtimme på lunchen idag i skolan, och kl 5-6 nånting idag däckade jag totalt här hemma och sov till 11. Sen dess har jag suttit och pratat med Joche, och nu tror jag att jag ska sova snart igen. Är så jävla trött.



Fattar inte hur allting blev så konstigt - allt har ändrats. Är allt fel? Är nåt rätt? Är något fel?

Herregud, jag behöver verkligen...tänka. 

Ovido - Quiz & Flashcards