Alla inlägg den 2 september 2008

Av Shawnee - 2 september 2008 21:36

INTERNET I LÄGENHETEN! Lycka! Nu behöver vi aldrig gå internetlösa igen! ... 8D

Yeah, liten catch-up först som vanligt...


Söndag kväll:

Well, mamma fick hjälpa mig att fylla på mitt busskort och sen skickade hon iväg mig mot sundsvall. Gissa vad lycklig jag blev när Sara E-W hoppade på bussen i Harmånger? .. -.-' Ja, folk säger att jag har för svårt att förlåta, "det var ju så länge sen", men varför tror ni jag mår som jag gör nu?

Violet hoppade på i Jättendal iaf, snacka om livräddare ._. Var uppe i sundsvall vid 5 i 9, och vi började gå ut mot nacksta, tog typ... jättelänge. XD Väl ute där tänkte vi springa på ica, var där 21:58 och de stänger 22:00 men vi hann. Duktiga vi är!

Lyckades skaffa mat till mig själv till halv 11 ungefär, efter att jag duschat, och jag lyckades sova relativt mycket. yay me! >.<


Måndag:

JFIEPSHUESHPIUES på den här dagen! Vet knappt nånting som inte gick dåligt idag... Jag tog 4an ner till navet och mötte pappa, tänkte prata med honom om allt om skolan för att... ja, varför? Vara onödig och avlasta mig på massa oskyldiga människor? ._. I vilket fall så träffade vi camilla (en i klassen) och så började vi gå upp mot skvadern. Ville inte prata om allt det där när Camilla var med så, vi typ började prata när vi väl var där.. Så han frågade mig vad jag ville prata med han om, och jag sa "typ att jag inte tror att det här kommer funka"... han vart bara helt tyst. Jag började nästan att gråta. Precis då så hittade vi till vårat klassrum så han sa "vi får prata senare, ha det så bra" och gick. Gick in och satte mig och våran lärare gick igenom massa ergonomi och saker, sedan fick vi gå ner till våra arbetsrum och sitta ett tag innan vi måstade börja med datakunskap, jag vart helt nerdeppad och ville bara försvinna och det skulle visa sig att den där läraren hade INGA SOM HELST intentions att ha någon medkänsla. Han är lite knäpp men;

"- Du då, ska inte du jobba?

- Nej...

- Jo. Varför inte?

- Jag orkar inte ._.

- Jorå. vad orkar du då?

- Ingenting...

- Orkar du andas?

- nä...

- Dö då. Men kom igen nu."

och så knuffade han typ ut mig ur rummet och tvångsdatoriserade mig :< Då var jag INTE glad, kan jag säga. Anywho, världens konstigaste lektion, sedan hade vi lunch/håltimme i ca 5 timmar, jippie, då jag, Mimmi och Camilla satt i nåt rum fyllt med datorer och var allmänt dryga.

Nån gång ringde Thomas (min mentor) och sa att han ville träffa mig. Så, jag gick dit och han frågade hur jag tyckte att det gick och lite saker. Jag sa att det gick bra. Vad ska man säga då? "Det går åt HELVETE, jag vill bort!" ? Mhehe, jag känner inte honom så bra... ._. Iallafall så sa han att jag skulle slippa idrotten för dagen - SKÖNT SOM FAN!

Kvart över 3 skulle de andra ha idrott - jag var trött som in i helvete efter dagen, snacka om att det är lätt att bryta ner mig - så jag ringde pappa och frågade när han slutade och lite så. Han sa att jag skulle gå ner till navet och så skulle han möta mig där och visa mig rätt buss och sånt, jag fick något anfall och började gråta och kände mig allmänt hjälplös, och sa att jag kunde vänta uppe på skvadern i en timme tills han slutade iallafall.

Så, jag gick iväg och satte mig under ett träd och började skriva, när hela jävla klassen + idrottslärare kommer förbi. Hon började prata "stackarslitenutanIQ-prat" med mig... Till slut sa hon "men följ med nu och ställ upp för dina vänner!" Vad säger man åt det?

Så, jag försökte torka tårarna och följde med ändå, för att se att ingen hade lust att vänta åp mig. :< Vi gick iväg nånstans ute i helvete och pappa ringde när vi hade gått ett tag och sa att han hade pratat med vaktmästaren, att han skulle skjutsa ner mig på navet, och jag började gråta IGEN och sa att jag redan var ute på idrotten... Pappa sa "jaha, men då följer du med Camilla sen när du åker bussen då" och jag fick nåt anfall och typ skrek att jag inte tänkte göra det .___. När vi lagt på fick jag FJIWOAÅHGWOdåligt samvete och grät ännu mer. <.<<<<<<<<<

Han är bara mänsklig, vafan D: Det känns hemskt att dumpa allt det här på honom.... och på älsk.. på alla... känner mig så jävla mycket ivägen att jag bli knäpp

Iallafall så följde jag med folketsomintevillevaramedpåidrotten på promenad, och vi satte oss under nå träd nånstans för att vi inte orkade gå.

När pappa kom och hämtade mig efter idrotten så åkte vi ut till nacksta, för att sedan åka in till skvadern igen så att han kunde visa mig busslinjen och vart jag ska av och hur jag ska gå och sånt. När vi kom tillbaka till nacksta började jag gråta onödigt mycket och vi satt och pratade hur länge som helst om allt, och GOHEUSPHFUEPS vad jävla dåligt samvete för allt jag har! D: Jag känner mig som ett omänskligt monster, och... ja. Fan...

Nån gång senare kom Violet och Blue och vi spelade lite, hur kul som helst. <3


Tisdag:

Orkade bara inte kliva upp imorse, så jag stängde av klockan, smsade pappa och somnade om igen. När jag vaknade, vid 2 någon gång, så hade min mentor ringt och han sa typ "Jag hörde att du inte var i skolan idag, och det var ju inte kul" och att jag kunde ringa han och massa.

Anywho, när jag vaknade tog jag hand om disken och städade och massa, yay me, sedan kom Violet och hon, jag och Blue spelade massa. <3 Violet ska sova här i natt, massa trevligt.


Imorrn hoppas vi på att älsk kommer hit och att hela busskarusellen löser sig. JIEOÅHIUFHEIUAH vad jävla nervös jag är! ... Måste till skolan imorrn iallafall. Aja...


Känns som jag sviker allt och alla som rör sig och som är galna nog att fortfarande hålla kontakten med mig... .___.

Förlåt... <3

Ovido - Quiz & Flashcards