Alla inlägg den 3 september 2008

Av Shawnee - 3 september 2008 12:16

Ingen första lektion idag - SKÖNT. Gick upp vid 10 och tog bussen till skolan en timme senare - JAG ÖVERLEVDE. I surviiiiiived


Varför måste jag sakna dig... allt som hände var bara så jävla onödigt och du har alltid betytt hur mycket som helst för mig. Det ligger 1000 osagda saker i luften och jag vill bara att du ska veta. Jag fick aldrig ens en chans att säga tack, en chans att säga att jag älskar dig-

Och nej jag tänker inte försöka ta kontakt igen för det är bara för sent nu, helt enkelt. Saken är bara den att jag saknar dig så SJUKT MYCKET och önskar att allt kunde vara som förut... jag saknar att prata med dig, jag saknar att du sa att jag var den enda du kunde prata med och jag saknar att kunna berätta allt för dig. Fan, allting börjar handla så himla mycket mer om dig och... D: USCH. Jag orkar inte sakna dig just nu!



Fan vad trött jag är <.<<< FIO HEUIOSFH D; Jag vill hem och sova. Hemhemhemhem

FUCK; jag vill ha en verklighetsflykt!

Ovido - Quiz & Flashcards