Alla inlägg den 9 september 2008

Av Shawnee - 9 september 2008 21:48

Jag är sjuk, och det är nästan onödigt skönt! Haha ja, det kanske inte är skönt att ha så svullen hals att man knappt kan svälja, eller att känna sig allmänt USCH 24/7 men det var så skönt att kliva upp imorse, sjukanmäla sig och gå och lägga sig igen med gott samvete. (Hade inte orkat skolan)

Har vart en relativt händelselös dag idag. Violet var här en sväng (när är hon inte det^^), annars har jag bara glott på vänner hela dagen.. <.<'

Ska nog inte till skolan imorrn heller, har blivit sämre idag av nån anledning. Skönt att få vara hemma men det sticker till liite grann av stress... Men jag vill ha en paus. Jag vill ha en paus från allting, jag vill kunna ligga hemma och bara bry mig om det jag vill. Suck...

Jag vill ha nån som kan sitta här brevid mig och inte märkas- nån som kan ta hand om allt, radera känslor... GAH, jag vet inte vad jag vill.


Och jag slits emellan en önskan att göra ditt liv till ett helvete och ett orimligt behov av att se dig må bra.

Nothing makes sense.

Alla säger åt en att tänka på framtiden- so I do. Vad finns där? Ingen aning. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här heller... Such a blur, ungefär som på backens. :S Jag vet inte direkt hur jag ska beskriva det, jag vet att jag aldrig kommer ta mig igenom det men jag vet inte hur jag ska ta mig ur det. JFIOWÄAHFWA, FAN! 

Vet inte vad jag ska känna

Ovido - Quiz & Flashcards