Alla inlägg den 8 september 2008

Av Shawnee - 8 september 2008 21:44

Ibland tror jag att jag kan se rakt igenom dig, er, och jag blir rädd för att ingen annan gör det. Sekunden efter tror jag att jag inbillar mig själv att jag kan det bara för att jag är så avundsjuk på att ni kan leva så...


Jag blir helt och hållet knäpp - jag vet inte vad jag ska säga eller göra! Just nu har jag 1000 olika faktorer som spelar in på mig, hur jag är, jag vill, vad jag inte klarar - jag kallsvettas. Jag är så ÄCKLIGT less på att sitta här, att behöva förklara mig själv för min egen blogg - att behöva förklara mig för någon! Kan man inte bara få vara?! Varför måste man alltid oroa sig över att någon inte ska tycka om en?! VAD SPELAR ALLTING FÖR JÄVLA ROLL!?

Och jag är så SJUKLIGTJÄVLASTÖRT LESS på att vara jag! JAG JAG JAG JAG! Jag är TRÖTT på att folk ser mig som självisk, egoistisk, egocentrerad, och visst, det kanske är en del av min personlighet - är vi inte alla det? Det är inte direkt som att jag bara bryr mig om mig själv!

JFIWOAOIUWAHDIUWA JAG HATAR DIG, JAG HATAR DIG, JAG HATAR DIG, JAG HATAR DET DU SAGT

FAN!! JAG VILL INTE!!? Jag vill inte kliva upp imorrn! JAG VILL INTE SE MER SAKER SOM PÅMINNER OM DIG, JAG VILL INTE SE MER SAKER SOM PÅMINNER MIG OM MINA SVAGHETER..... Jag är så JÄVLA HELVETES LESS PÅ MITT LIV, jag vill gråta, skrika, försvinna, men man kan inte må dåligt utan att bli sedd, right?! Man kan inte gråta utan att någon kommer fram till en och frågar vad det är med en? Vad som har hänt?

Well ALLT har hänt, JDIWOPHDUWAIHDYUWAGDYOUWA PÅ ALLT, jag ORKAR INTE, JAG KAN INTE, JAG VILL INTE

varförvarförvarförvarför

Jag stänger in mig själv nu... jag ORKAR inte, FAN

Jag kan inte förklara... jag behöver inte förklara...

jag vet iallafall att jag inte behöver dig





Jag hatar den här känslan när det finns så otroligt mycket att säga men det finns ingen början och inget slut på dem.. Det jag förmodligen vill säga är förlåt för att jag mår dåligt..förlåt för att jag släpper ut min ångest... förlåt för att jag drar ner dig.. förlåt för att jag inte är det som väntas av mig, det jag borde vara.. förlåt för att jag är en sån besvikelse, en sån börda, förlåt

om jag kunde skulle jag ändra på allt


och sedan, förlåt för att jag ber om ursäkt för allt, förlåt för att jag gör er irriterade genom att säga förlåt..? Lose lose situation, finns inget "rätt"

jag vill inte ens höra... säg inget om det, du har gjort det så många gånger förr

Av Shawnee - 8 september 2008 18:24

Wäh, jag har inte orkat skriva blogg på... för länge. Är bara så jävla trött hela tiden. (känns ju igen från nånstans)

Anywho, i lördags var jag på marknaden med älsk, Blue, Violet & Foreman, massa skoj!^^ träffade massa skoj folk också som jag saknat sönder, Gabriel, Fido, Rick, Carro osv^^ Var där från 3 till 11 eller nåt, så var skapligt trött när jag, älsk och Violet gick hem till mamma :P

Hur vi gjorde vet jag inte, men vi lyckades sova alla tre i min 90-säng :P Stackars Violet säger jag bara. XD Kan inte ha varit bekvämt...

På Söndagen umgicks jag och älsk med Violet en stund, var in på marknaden en väldigt kort sväng också men bleh. Jag och älsk satt i mitt rum hos mamma och nötte Westlife typ hela dagen. XD Massa mys<3 Sen åkte vi bussen hem vid halv 8 där vi träffade Petra och Ninni^^ De hoppade av i harmånger, Violet och Blue hoppade på i Jättendal och älsk hoppade av i gnarp xD Vart ganska mycket ombytta platser 8)

Anywho så åkte vi upp till sundsvall och det blev en väldigt avslappnad kväll, glass + vännerdvd = underbart. <3 Somnade ändå ganska sent, men äh...


Och FIEPOHFWIUAHFDWA på dagen idag! ... JAG BLIR SÅ LESS, USCH.

Den var ju hyfsat okej ganska länge, slapp åka bussen imorse (som jag för övrigt lyckas få en ganska bra pejl på) för pappa skjutsade mig och Blue - SKÖNT! Han följde med mig och pratade med Thomas (min mentor) på morgonen om hur det var med all frånvaro som jag förmodligen kommer få, men det verkade vara lugnt på nåt sätt :s Har ju inte direkt känts bra när de sa att man förlorade lägenheten om man hade en viss procent frånvaro... x'3

Hum, hade datakunskap första timmen, skulle skriva en intervju på engelska med någon i klassen... XD Jätteskoj, verkligen!

På lunchen kom Violet dit och höll mig, Mimmi och Micke sällskap^^ hon funderar på att byta dit, tror jag? :P Skulle vara skoj. ^^

Anywho, sista timmen var bara JFIEOÅAHFHÅAFIUWPAHFPIAUWF!!! Har haft SJUKLIGT ont i halsen hela dagen, kan knappt svälja/prata, you get it ._. Och så skulle jag, Thomas och min gympalärare sitta och prata om hur vi skulle göra med idrotten, är inte direkt pigg på att ha någon.. i vilket fall så bestämde vi bara att vi skulle träffas imorgon istället,, så läraren tvingade ut mig och Violet på orientering! JÄTTESKOJ! Plus att hon följde med oss.... WÄH. Vi gick hela vägen bort till busshållplatsen dit jag åker när jag ska till/hem från skolan, och vi hittade en sån där kontrollsak, och sen fick vi gå hela vägen tillbaka till skolan och sen till busshållplatsen IGEN. Det var snålt, tycker jag : <

Visserligen hade jag ju kunnat gå, om deti nte vore för att jag var totalt jätteslö och trött, hade ont i halsen och hon frågade SÅ INI HELVETE MED JOBBIGA FRÅGOR

Hon var typ... "Varför är du alltid trött, är det för att du mår dåligt, hur länge har du mått så då, går det i perioder eller"

Liksom UHL D: Jag fattar mer än väl att hon bara vill hjälpa men jag kan inte uppskatta det...

Anywho, nu är jag iallafall hemma, SÅ JÄVLA SKÖNT .__.

gIEJSOIHGWAUWPH


Det finns så mycket jag skulle vilja skriva, men jag är så trött och less att jag förmodligen inte orkar med känslan av att vara en total börda... får se när jag orkar skriva nästa gång..

Ovido - Quiz & Flashcards